از صعود دراماتیک آلومینیوم با خطیبی تا بقای ناپلئونی ملوان

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، فصل فوتبال برای لیگ دسته اول شب گذشته رسما به سرانجام رسید و در کنار مس رفسنجان که از پیش صعود و حتی قهرمانی اش در این مسابقات قطعی شده بود، آلومینیوم اراک با راهنمایی رسول خطیبی به لیگ برتر راه یافت.

از صعود دراماتیک آلومینیوم با خطیبی تا بقای ناپلئونی ملوان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در انتهای جدول هم رقابت فشرده ای برای بقا بین چند تیم در جریان بود که در نهایت تیم ملوان در آخرین دقایق این فصل به لطف تساوی مقابل قشقایی و توقف نیروی زمینی مقابل گل ریحان جواز بقا در این مسابقات را پیدا کرد تا نیروی زمینی به همراه سپیدرود و علم ادب تبریز که از پیش سقوطشان قطعی شده بود راهی لیگ دسته دو کشور شوند.

تیم خوشه طلایی که با راهنمایی محسن عاشوری در این مسابقات خوش درخشیده و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود، در حالی که تا آخرین هفته شانس راهیابی به لیگ برتر را داشت مقابل تیم خوب طرفدار که بهترین تیم نیم فصل دوم بود باخت تا در گام آخر کم آورد بیاورد و با ایستادن در رده چهارم کارش را در این فصل به اتمام برساند.

مس کرمان که با مجتبی حسینی فصل خوبی را پشت سر گذاشت و شانس بسیار بالایی برای صعود به لیگ برتر داشت، گرچه شب گذشته علم و ادب تبریز را شکست داد و مثل آلومینیوم 63 امتیازی شد، اما به دلیل تنها یک تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم از صعود به لیگ برتر باز ماند که البته این اتفاق از شایستگی های این تیم خوب کرمانی در این فصل کم نمی کند.

از دیگر نتایج حساس روز آخر این مسابقات، پیروزی 3 بر صفر رایکا بابل مقابل آرمان گهر سیرجان بود و همچنین و اتفاق قابل بحث در روز آخر، عدم حضور تیم نود ارومیه مقابل استقلال خوزستان بود که تیم ارومیه به اهواز نرفت که البته نتیجه این بازی هیچ تاثیری در جدول نداشت.

نتایج هفته انتهای این مسابقات به توضیح زیر است:

* مس رفسنجان یک - بادران تهران یک

* سپیدرود صفر - فجر سپاسی یک

* نیروی زمینی یک - گل ریحان یک

* علم و ادب (شهرداری) تبریز صفر - مس کرمان 3

* آلومینیوم اراک یک - داماش گیلان صفر

* قشقایی شیراز صفر - ملوان انزلی صفر

* طرفدار 2 - خوشه طلایی ساوه صفر

* رایکا بابل 3 آرمان گهر سیرجان صفر

* استقلال خوزستان - نود ارومیه؛ بازی لغو شد

جدول رده بندی لیگ دسته اول در انتها فصل

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1189

به "از صعود دراماتیک آلومینیوم با خطیبی تا بقای ناپلئونی ملوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از صعود دراماتیک آلومینیوم با خطیبی تا بقای ناپلئونی ملوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید