اجرای 170کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه2 پایتخت

به گزارش مجله توسعه دهنده، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 اعلام نمود: با هدف ایمن سازی و سهولت در تردد وسایل نقلیه، عابرین پیاده و معلولان، خط کشی محوری بیش از 170کیلومتر از معابر انجام شد.

اجرای 170کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه2 پایتخت

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور ایمن سازی و سهولت در تردد وسایل نقلیه، عابرین پیاده و معلولان، خط کشی محوری بیش از 170هزار متر ازطول معابر منطقه2 تهران اجرا شد.

او اضافه کرد : خط کشی معابر به عنوان یکی از ادوات افقی کنترل ترافیک، تأثیر مهمی در تردد خودروها و نظم بخشیدن به ترافیک عبوری دارد، ایجاد ایمنی تردد عابرین پیاده با خط کشی عرض خیابان ها، مکانیزه کردن حرکت خودروها با خط کشی محوری انجام می گردد.

او در ادامه گفت: عملیات خط کشی محوری براساس نیازسنجی اجرا شده توسط نواحی، در سطح بزرگراه ها، معابر اصلی و خیابان های پر تردد اجرا شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 در ادامه به بهسازی تجهیزات و المان های ترافیکی اشاره نمود و گفت.: ساماندهی پایانه های حمل و نقل عمومی ، بهسازی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی و.. از دیگر اقدامات اجرایی در بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1722

به "اجرای 170کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه2 پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 170کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه2 پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید