آمار ورود زائر و گردشگر به مشهد از مرز 7.5 میلیون نفر عبور کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از عبور آمار زائر و گردشگر ورودی به مشهد در ایام نوروز سال جاری از مرز 7.5 میلیون نفر اطلاع داد.

آمار ورود زائر و گردشگر به مشهد از مرز 7.5 میلیون نفر عبور کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور نوروزی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مهدی فروزان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: در ایام تعطیلات نوروزی براساس آخرین برآوردهای اجرا شده، 12 میلیون و 419 هزار و 577 نفر زائر و گردشگر به استان خراسان رضوی وارد شدند.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با بیان رشد 8 درصدی این تعداد زائر و مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل توضیح داد: بیشترین آمار زائران و گردشگران وارد شده به استان به وسیله خودروهای شخصی سفر نموده اند و براساس آمارها 85.6 درصد مجموع مسافران را دربرمی گیرد.

فروزان همچنین از ورود هفت میلیون و 529 هزار و 733 نفر زائر به مشهد مقدس در 19روز گذشته اطلاع داد که در مقایسه با سال گذشته هشت درصد رشد دارد.

وی گفت: آمار ورود مسافران به استان به وسیله حمل و نقل جاده ای سال جاری نسبت به سال قبل 5 درصد کاهش داشته و ورود به وسیله حمل و نقل هوایی هم 17 درصد افزایش را نشان می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 826

به "آمار ورود زائر و گردشگر به مشهد از مرز 7.5 میلیون نفر عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ورود زائر و گردشگر به مشهد از مرز 7.5 میلیون نفر عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید