10 چیز برای دیدن و انجام در نیوزیلند

به گزارش مجله توسعه دهنده، این کشور دوردست گوهر واقعی روی زمین است . طبیعت بکر آن چنان منحصر به فرد و باشکوه است که وقتی به آنجا می‌روید ، دوباره احساس نو خواهید کرد . ما این هفته ده مقصد را انتخاب کرده‌ایم که شما باید یک‌بار در نیوزیلند دیدار کنید .

10 چیز برای دیدن و انجام در نیوزیلند

10. آرام کردن بر روی ساحل داغ آب
این فقط یک نام نیست - آب واقعا ً در اینجا گرم است ! چشمه‌های آب‌گرم زیرزمینی آب را گرم می‌کند و به vacationers اجازه می‌دهد تا گودالی در شن را حفر کرده و در یک حمام گرم طبیعی استراحت کند ، که مملو از آب حرارتی سالم است !
چرا به آنجا بروی ؟
ساحل همچنین در میان موج سواران محبوب است ، در حالی که محیط برای پیاده‌روی عالی است .
9. Bathe در بالای آبشار Kitekite
آبشار زیبایی در نزدیکی اوکلند و ساحل Piha یافت می‌شود . جریان آب از چند مرحله به پایین می‌ریزد و pools تشکیل می‌شود که در آن‌ها بازدیدکنندگان می‌توانند یک شیب refreshing داشته باشند .
چرا به آنجا بروی ؟
جنگل‌های باور نکردنی را کاوش کنید و سپس یک دیپ exhilarating در یکی از دریاچه‌های آبشار Kitekite پیدا کنید .
8. ماهیگیری به دریاچه Rotoiti
پیدا شده در پارک ملی نلسون دریاچه‌ها ، Rotoiti در کوه‌ها تعبیه شده‌است ، بنابراین برخی از most مناظر و مسیرهای پیاده‌روی را ارائه می‌دهد . مشتاقان ماهیگیری بهترین تجربه را در اینجا پیدا می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
یک مکان واقعا ً تماشایی توسط هر دو کوه نوردان و هم ماهی گیران مورد تایید قرار خواهد گرفت .
7. یک سفر به
یک حرکت کوتاه از پایتخت ولینگتون ، فراوانی تاکستان‌ها و events فرهنگی ، آن را به مقصدی عالی برای روز trippers تبدیل کرده‌است . به نمایشگاه خود مراجعه کنید و برخی کالاهای محلی را بخرید یا به فستیوال جاز بروید و یک انفجار داشته باشید .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر زیبا اقامت بسیار خوبی را برای صرف غذا و همچنین تفریح و سرگرمی فراهم خواهد کرد .
6. صعود از قله اورست
یک آتشفشان فعال در جزیره شمالی یافت می‌شود . این مخروط که در ارتفاع 2518 متری قرار دارد به خاطر مخروط اش مشهور است که یکی از جهان است . از این رو نگاه کردن به آن بسیار زیبا است !
چرا به آنجا بروی ؟
کوه آتشفشان در پارک ملی اگمون یافته شده‌است که فرصت‌های پیاده‌روی زیادی از جمله یک مسیر را برای کوه Taranaki فراهم می‌کند .
5. در Raglan
ساحل آرام و آرام یکی از بهترین مناطق برای موج‌سواری در نیوزیلند است . خلیج Manu به ویژه برای شکستن نقطه مشهور است : امواج در اینجا یک سواری طولانی می‌دهند . فقط برای حرفه‌ای‌ها !
چرا به آنجا بروی ؟
جاهایی وجود دارند که مبتدیان می‌توانند یاد بگیرند چطور در حال گشت و گذار باشند ، در حالی که موج سواران با تجربه قطعا ً از سواری خود لذت خواهند برد .
4. محدوده‌های Waitakere را بررسی کنید
تنها 25 کیلومتر از اوکلند ، کسی مناطق وسیعی از طبیعت بکر را پیدا خواهد کرد . چشم‌انداز بسیار فراگیر است : یکی از آن‌ها آبشارها ، سواحل شنی سیاه ، جنگل‌های باستانی و صخره‌های پرشیب را در اینجا پیدا خواهد کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
مسیرهای پیاده‌روی امکان کاوش در این منطقه را فراهم خواهند کرد و طبیعت گیج‌کننده را تحسین خواهند کرد .
3. به جزیره Kapiti بروید
این جزیره باستانی مورد پرستش عشاق و birdwatchers طبیعت قرار دارد . تنها 10 کیلومتر طول و 2 کیلومتر عرض جزیره می‌تواند در یک تور روز نزدیک شود . تنها 5 کیلومتر از سرزمین اصلی ، Kapiti یک مقصد عالی برای روز trippers است .
چرا به آنجا بروی ؟
اگر شما تصمیم به ماندن بگیرید ، این جزیره مناظر زیبای متعددی را ارائه می‌دهد .
2. یک تعطیلات در جزیره Waiheke داشته باشید
یک مقصد تعطیلات تابستانی بکر تنها سفر کوتاهی از اوکلند به سوی اوکلند است . این جزیره به سواحل شنی شگفت‌انگیز ، تاکستان‌ها و olive می‌بالد . گزینه‌های فراوانی برای اقامت : مهمانان می‌توانند یک خانه ساحلی اجاره کنند و از غروب رمانتیک با یک لیوان محلی از تراس آن‌ها لذت ببرند .
چرا به آنجا بروی ؟
این مرکز به عنوان یکی از مهم‌ترین مقصدهای تعطیلات در نظر گرفته شده‌است . نه تنها در نیوزیلند بلکه در جهان نیز همین طور است!
1. در پارک ملی Fiordland به حیات وحش نگاه کنید .
بزرگ‌ترین پارک این کشور در نوک جنوبی جزیره جنوبی یافت می‌شود . این پارک برخی از the سایت‌ها را ارائه می‌دهد که دورنمای جدید Zealands را تعریف می‌کنند : از fiords و دریاچه‌های آلپ تا دره‌های سبز و جنگل‌های انبوه .
چرا به آنجا بروی ؟
این پارک همچنین منزلگاه بسیاری از گونه‌های در معرض خطر است که در هیچ جای دیگری جز در اینجا یافت نمی‌شود .

انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 78

به "10 چیز برای دیدن و انجام در نیوزیلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برای دیدن و انجام در نیوزیلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید