10 چیز برای دیدن و انجام در فیلیپین

به گزارش مجله توسعه دهنده، این کشور به هزاران جزیره با سواحل پر از پودر و آب شفاف بلور ، جنگل‌های انبوه ، آتشفشان فعال و شهره‌ای آینده می‌بالد. ما ده مقصد را انتخاب کردیم که شما باید یک‌بار در فیلیپین بازدید کنید !

10 چیز برای دیدن و انجام در فیلیپین

10. رفتن به فروشگاه SM Megamall
این مرکز خرید در شهر یافت می‌شود ، مرکز خرید بسیار بزرگ یک بهشت برای خریدار است . فروشگاه برخی از معروف‌ترین مارک‌های تجاری است که در چند طبقه پراکنده شده‌اند . همچنین یک سالن هاکی روی یخ ، یک مرکز بولینگ ، تئاتر سینما و سرگرمی‌های گوناگون دیگر وجود دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
یک تجربه خرید نهایی در این فروشگاه بزرگ داشته باشید که نفس شما را از بین می‌برد .
9. رفتن به پارک ملی صد ساله
124 جزیره که در خلیج Lingayen پراکنده شده‌اند به بهترین شکل از هواپیما دیده می‌شوند . این پارک نمونه خوبی از طبیعت بکر است چون تنها سه جزیره - از جمله جزیره والی ، جزیره Quezon و جزیره Childrens - برای گردشگری ایجاد شده‌اند .
چرا به آنجا بروی ؟
در اینجا تنوع زیستی زیادی را بررسی کنید : پارک یک خانه برای انواع گیاهان و حیوانات در معرض خطر است .
8. descend تا غار Hinagdanan
غارهای زیرزمینی تاریخی با زیبایی‌های خارج از جهان جذب می‌شوند . بازدیدکنندگان دسترسی به اتاق‌های نور طبیعی دارند ، جایی که the آویزان ، stalagmites و ponds به یک دید غیر واقعی تبدیل می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
این سایت در میان عکاسان بسیار محبوب است ، که این شانس را دارند که از زوایای متعددی غار را تسخیر کنند .
7. مراجعه به شکلات را بازدید کنید
شگفتی طبیعی در Bohol یافت می‌شود و قطعا ً به عنوان یکی از جاذبه‌های معروف در کشور واجد شرایط می‌شود . طیف وسیعی از تپه‌های شنی پدیدار شده - قهوه‌ای به عنوان شکلات - را می‌توان از نقاط مشاهده به آن نزدیک کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
دو منطقه تفریحی - مجتمع Chocolate هیلز و قله Sagbayan - در اینجا یافت می‌شوند که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند محل اقامت راحتی پیدا کنند .
6. به یک تعطیلات به جزیره Palawan بروید .
بزرگ‌ترین جزیره در این استان ، محبوب‌ترین جزیره در تعطیلات است . طبیعت دست‌نخورده و واقعا ً تاثیرگذار است : از کوهستان‌های راکی و جنگل انبوه به سواحل شنی سفید و آب زلال و شفاف .
چرا به آنجا بروی ؟
آب و هوا در بهار و تابستان ملایم است و زمان و فعالیت‌های خارج از خانه را تضمین می‌کند .
5. بازدید از مانیل
پایتخت فیلیپین جاذبه‌های گردشگری و مقصدهای توریستی بسیاری دارد که انتظار می‌رود . پارک کردن اقیانوس ، باغ‌وحش ، موزه‌ها و بسیاری از مراکز خرید و رستوران‌ها آن را به یک تجربه کامل تبدیل خواهند کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
پایتخت ، مرکز بازرگانی در فیلیپین است که هر ساله بیش از 1 میلیون بازدیدکننده را به خود جلب می‌کند .
4. در جزیره Panglao آرام بگیرید
همانند بسیاری از جزایر فیلیپین ، این منطقه از سواحل پر از پودر تا تپه‌ها و کوه‌ها متفاوت است . این جزیره برای استحمام ، شنا کردن، شنا کردن و شنا کردن دلفین‌ها ، زیر آبی رفتن ، زیر آبی رفتن ، شنا کردن و حتی ماهیگیری مناسب است .
چرا به آنجا بروی ؟
فرصت مناسب برای لذت بردن از خورشید و آب شفاف در این جزایر بکر را از دست ندهید ، که همچنین به بسیاری از اقامتگاه‌ها ، باشگاه‌ها و رستوران‌ها نیز می‌بالد .
3. پیاده‌روی در کوه پیاده‌روی
یک آتشفشان فعال در جزیره Luzon در رشته‌کوه Cabusilan یافت می‌شود . در بالای ، دریاچه Pinatubo وجود دارد که یک منظره زیبا برای کوه نوردان ایجاد می‌کند که آن را یک نقطه پیاده‌روی محبوب در فیلیپین ساخته‌اند .
چرا به آنجا بروی ؟
از یک تجربه پیاده‌روی عالی لذت ببرید و مناظر متناوب را که از بالای قله باز هستند تحسین کنید .
2. کاوش در Lagoon در آل Nido
این منطقه حفاظت‌شده به عنوان بهترین ساحل و مقصد جزیره در کشور شناخته می‌شود . این سایت با صخره‌های بلند مرمر که در دریاچه‌های بکر ایجاد شده‌اند ، جذب می‌شود . کشف این موارد با قایق یا کایاک سواری یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌ها در اینجا است . علاوه بر حمام آفتاب گرفتن و شنا کردن .
چرا به آنجا بروی ؟
یک مکان واقعا ً زیبا ، که فعالیت‌های فراوانی در فضای باز و تماشا را فراهم می‌کند .
1. آتشفشان Mayon
زیبایی طبیعی واقعی - نام کوهستان بر مخروط شکل کاملا ً شکل خود اثر می‌گذارد ، که یکی از ترین شکل دنیا است ! با این حال ، زیبایی به یک قیمت می‌رسد :
همچنین یک آتشفشان فعال و خطرناک است که به طور غیر منتظره‌ای خاکستر تف می‌کند و کوهنوردان را می‌کشد که در آن زمان در آنجا حضور دارند .
چرا به آنجا بروی ؟
محیط تماشایی را می‌توان بررسی کرد و کوه را می‌توان از فاصله دور مورد تحسین قرار داد . با این حال ، ماجراجویان فرصتی را برای بالا رفتن از آن با وجود خطر از دست نخواهند داد .

انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 77

به "10 چیز برای دیدن و انجام در فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برای دیدن و انجام در فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید