گوشی LG Wing با نمایشگر چرخان رسما معرفی شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، از حدود 5 ماه قبل انتشار خبرهای مربوط به گوشی مجهز به نمایشگر چرخان LG آغاز شد و حالا بعد از مدت ها انتظار این شرکت از گوشی وینگ (Wing) رونمایی کرد که طراحی بسیار خاص و نوآورانه ای دارد.

گوشی LG Wing با نمایشگر چرخان رسما معرفی شد

این گوشی اولین محصول پروژه LG Explorer محسوب می شود که قرار است هوای تازه ای برای طراحی گوشی های هوشمند به ارمغان بیاورد. در ضمنً این شرکت از طریق همکاری با کوالکام، موتور جستجو Naver و پلتفرم های استریمینگ Tubi و Ficto می خواهد از طراحی خاص LG وینگ نهایت استفاده را ببرد.

نمایشگر اصلی LG Wing از اندازه 6.8 اینچی بهره می برد و مبتنی بر تکنولوژی P-OLED و دارای رزولوشن FHD+ است. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است و به صورت پاپ آپ انجام وظیفه می کند. نمایشگر ثانویه این گوشی هم دارای اندازه 3.9 اینچی است و از دیگر مشخصات آن می توانیم به رزولوشن FHD+ و نسبت تصویر 1.15:1 اشاره کنیم.

مهم ترین ویژگی این گوشی این است که می توانید از آن به عنوان یک گوشی معمولی استفاده کنید اما در این میان هر وقت که بخواهید، قادر به چرخاندن نمایشگر هم هستید و از این ویژگی می توانید برای کارهای متنوعی استفاده کنید.

به گفته این شرکت، کاربران LG وینگ با خیال راحت تا 200 هزار بار می توانند نمایشگر اصلی این گوشی را بچرخانند. ابعاد این گوشی 169.5 در 74.5 در 10.9 میلی متر است که با توجه به چرخان بودن نمایشگر آن، ضخامت مناسبی محسوب می شود. در ضمنً باید خاطرنشان کنیم وزن این گجت به 260 گرم می رسد.

در پنل پشتی آن دوربین سه گانه دیده می شود که از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و اولترا واید 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یکی از ویژگی های جذاب این گوشی برای فیلم برداری Gimbal Motion Camera نام دارد که به لطف آن، نمایشگر ثانویه می تواند به عنوان دسته ای برای فیلم برداری استفاده شود و در نهایت با کمک سنسورهای مختلف ویدیوهای کم لرزش تری ثبت می شود.

انتها باید به قلب تپنده این گوشی اشاره کنیم که تراشه 5G اسنپ دراگون 765G است و در کنار آن 8 گیگابایت حافظه رم انجام وظیفه می کند و کاربران از بین دو مدل مبتنی بر حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت حق انتخاب دارند.

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم انرژی LG Wing را تأمین می کند که از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0+ پشتیبانی می کند. در ضمنً نباید پشتیبانی این گوشی از شارژ بی سیم را از قلم بیندازیم. LG هنوز قیمت و تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده ولی طبق برخی شایعه ها، باید انتظار قیمت حدودا 900 دلاری را برای آن داشته باشیم.

  • LG در سال 2020؛ فرارسیدن زمان تغییر

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1330

به "گوشی LG Wing با نمایشگر چرخان رسما معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی LG Wing با نمایشگر چرخان رسما معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید