چیزهای هیجان انگیز برای دیدن و انجام در ترکیه

به گزارش مجله توسعه دهنده، ترکیه یکی از محبوب‌ترین کشورهای خاورمیانه در میان گردشگران است . سواحل دست‌نخورده آن ، طبیعت بکر ، شهرها و اماکن تاریخی این سفر را به خوبی انجام داده‌اند . نگاهی به لیست ما و ده انتخاب در هفته بیندازیم !

چیزهای هیجان انگیز برای دیدن و انجام در ترکیه

10. از شنا کردن در Kekova لذت ببرید
جزیره کوچک به خاطر آب آبی روشن و خرابه‌های باستانی که در زیر آن فرورفته است مشهور است . Kekova روز trippers از آنتالیا را به سوی خود جذب می‌کند که برای تحسین خرابه‌های تاریخی و طبیعت بکر به اینجا می‌آیند .
چرا به آنجا بروی ؟
به قایقرانی در Kekova بروید - بهترین راه برای کشف این جزیره و خرابه‌های آن و یک روز آرام .
9. بروید به زیارت Pilgrimage
یک صومعه قدیمی 1600 ساله مستقیما ً به کوه ملا تبدیل شده‌است . این شهر به مناظر خیره‌کننده خود می‌بالد که در زیر ساختار باستانی هزاران پا وجود دارد . این معبد شامل یک کلیسا ، یک نمازخانه ، کتابخانه و بسیاری از اتاق‌های دیگر است - همه برای بازدید کنندگان باز هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
مسیری که به صومعه منتهی می‌شود بسیار خوش‌منظره است . همچنین یک گردش خوب فراهم می‌کند که به عنوان زیارت به حساب می‌آید .
8. نیروی هوایی داغ در کاپادوکیا
این مکان مهم تاریخی است : مردم در اینجا در قرن ششم پیش از میلاد settlements ساختند . امروزه برای دودکش fairy مشهور است ، این یک شگفتی طبیعی واقعی است که تنها در چند جای دیگر دنیا رخ می‌دهد .
چرا به آنجا بروی ؟
چشم‌انداز سرسام‌آور از یک بادکنک هوایی به بهترین شکل دیده می‌شود . تورهای هوایی هوای گرم یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه سفر شما به ترکیه هستند .
7. صعود از قله اورست
یکی از the جاها قابل‌تصور است. قله کوه 2، 134 متر ( 7، 001 فوت ) از مجسمه‌های باستانی سری که در سال 62 پیش از میلاد توسط شاه Antiochus ساخته شده‌بود ، پر شده‌است . تاثیرات یونانی و فارسی در سبک این آثار مشهود هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
این مکان که به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است توسط توریست‌ها در تورهای راهنما که معمولا ً از Adiyaman جدا می‌شوند ، مورد بازدید قرار گرفته‌است .
6. Bathe در Pamukkale
این مکان که از سوی یونسکو مورد حمایت یونسکو قرار گرفته‌است ، قلعه پنبه نامیده می‌شود ، چون سفید زیبا را در بر گرفته‌است و از تپه بالا می‌روند . که مملو از آب سالم و سرشار از مواد معدنی هستند از چشمه‌های آب‌گرم می‌آیند .
چرا به آنجا بروی ؟
این سایت دارای یک تجربه کاملا ً گرد است : از مناظر خیره‌کننده گرفته تا چشمه آب‌گرم طبیعی !
5. paraglide در Oludeniz
Oludeniz یک مقصد محبوب برای تعطیلات است ، محبوب و شناگر . با این حال ، این مکان نیز به یک مکان محبوب در میان paragliders تبدیل شده‌است که می‌تواند مناظر جذاب آب‌های لاجوردی و تالاب‌ها curvy را تحسین کند.
چرا به آنجا بروی ؟
این تورها توسط خلبانان حرفه‌ای انجام می‌شوند . این مکان شرایط آب و هوای مطبوع و دیدگاه‌های عالی را تضمین می‌کند .
4. مراجعه به افسوس
شهر باستانی یونان در قرن دهم پیش از میلاد ساخته شده‌است . یکی از مشهورترین ساختمان‌ها معبد آرتمیس است که به عنوان یکی از هفت شگفتی جهان باستان فهرست شده‌است . امروزه یک کپی از آن وجود دارد که نشان‌دهنده ساختار اصلی است .
چرا به آنجا بروی ؟
تعداد زیادی از ساختمان‌های تاریخی شگفت‌انگیز ، بینشی نسبت به دوران باستان به همراه خواهند داشت .
3. پیاده‌روی در دره Saklikent کانیون
canyone که در پارک ملی Saklikent واقع شده‌است ، در ارتفاع 300 متر ( 980 ft ) عمق و 18 کیلومتر ( 11 مایل ) ، یکی از عمیق‌ترین نقاط جهان است . سطح آب در تابستان کاهش می‌یابد ، زمانی که زمان اوج گردشگری است .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدیدکنندگان می‌توانند از این دره عبور کرده و در ته آن پیاده‌روی کنند که در آن مناظر حیرت‌انگیز به صخره‌های پرشیب باز می‌شوند .
2. از استانبول بازدید کنید
این شهر تاریخی به عنوان قسطنطنیه شناخته می‌شد و نقش مهم فرهنگی و اقتصادی مهمی در دوران باستان ایفا می‌کرد . امروزه این شهر یکی از شهرهای ترکیه است و به معماری فوق‌العاده ، فروشگاه‌ها ، رستوران‌ها و تفریحات می‌بالد .
چرا به آنجا بروی ؟
سفر دریایی خود را ادامه دهید و افق باشکوه استانبول را بررسی کنید .
1. در آنتالیا
یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در ترکیه سالانه میلیون ‌ها گردشگر را جذب می‌کند . فراوانی تفرجگاه ‌ها، آب و هوای خوب ، سواحل شنی نرم و آب‌گرم ترکیبی عالی برای تعطیلات تابستانی عالی است !
چرا به آنجا بروی ؟
این تفریحگاه فرصت‌های بسیاری را برای خوردن و خرید فراهم می‌کند ، زیرا بسیاری از تجار محلی کالاهای دستی و کالاهای دستی خود را عرضه می‌کنند . یادت نرود که معامله کنی !

انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 71

به "چیزهای هیجان انگیز برای دیدن و انجام در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزهای هیجان انگیز برای دیدن و انجام در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید