مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دستیار صوتی الکسا برای ایکس باکس تا به روزرسانی اپل موزیک

به گزارش مجله توسعه دهنده، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دستیار صوتی الکسا برای ایکس باکس تا به روزرسانی اپل موزیک

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت مایکروسافت در بیانیه ای اعلام نموده است که در تاریخ 14 ژانویه سال 2020 دیگر سیستم پشتیبانی برای ویندوز 7 نخواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی فورد نخستین تصویر رسمی از خودروی الکتریکی موسوم به ماخ 1 را رونمایی کرد. این خودرو هوشمند رقیبی جدی برای خودروهای الکتریکی تسلا در نظر گرفته می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستیار صوتی الکسا با ایکس باکس هماهنگ می گردد. کاربران الکسا می توانند کارهایی مانند برنامه ریزی روزانه خود را با این دستیار صوتی انجام دهند، این موضوع در مورد دستیار صوتی کورتانا شرکت مایکروسافت هم صدق می نماید. اکنون این دو سرویس با یکدیگر در سیستم ایکس باکس وان ترکیب شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اخیرا شرکت اپل از به روز رسانی نو خود برای برنامه محبوب اپل موزیک رونمایی و در این به روز رسانی کوشش نموده یکی از مسائل بزرگ این برنامه را برطرف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام به روز رسانی شد. در این به روز رسانی از افزونه میانبر اموجی ها رونمایی شده است که کاربران می توانند به سادگی و با دسترسی سریع تر از اموجی های مورد علاقه خود استفاده نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل به تذکر دولت روسیه در مورد سیاستمدار مخالف دولت؛ الکس ناوالنی توجه نموده و میخواهد به سفارش دولت ویدئوهای تبلیغاتی وی را حذف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2291

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دستیار صوتی الکسا برای ایکس باکس تا به روزرسانی اپل موزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دستیار صوتی الکسا برای ایکس باکس تا به روزرسانی اپل موزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید