معرفی متخلفین رهاسازی نخاله در ورودی وخروجی شهرها به مراجع قضایی

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، عزیز فیلی ظهر سه شنبه در نشست مدیریت پسماند اضافه کرد: عدم مدیریت نخاله های رها گردیده در ورودی و خروجی شهرها می تواند برای استانی که ظرفیت و پتانسیل اولویت دار آن گردشگری است، ایجاد مشکل و بحران کند.

معرفی متخلفین رهاسازی نخاله در ورودی وخروجی شهرها به مراجع قضایی

فیلی با بیان اینکه ریختن زباله در ورودی و خروجی شهرها چهره شهرها را نازیبا می نماید، اظهار کرد: در همین راستا باید راهداری و حمل جاده ای نسبت به برقراری و فعال سازی گشت های کنترلی اقدام نموده و در بخش شهری نیز شهرداری ها کنترل مناسبی را اجرایی نمایند.

معاون عمرانی استاندار گفت: همچنین باید در حوزه نخاله های دپو گردیده مدیریت خروج از حالت دپو و انتقال انجام گردد.

فیلی با بیان اینکه در بخش زباله های بیمارستانی و درمانگاهی مدیریت مناسب جمع آوری و بی خطر سازی ضروری است، اظهار کرد: واحدها و مراکز بهداشتی باید مسائل جمع آوری زباله های عفونی و بهداشتی را رعایت نمایند.

وی اضافه نمود: با واحد هایی که مدیریت پسماند و روند بی خطر سازی را رعایت ننمایند، برخورد قانونی می گردد.

فیلی گفت: واحدها باید توجیح شوند که به این موضوع توجه ویژه گردد. همچنین باید روند کنترل زباله درمانگاه ها، پلی کیلینک ها و آزمایشگاه ها ساماندهی گردد.

فیلی سرانه فراوری زباله روزانه در استان را یک کیلوگرم برای هر نفر مطرح نمود و بیان داشت: این میزان دو برابر میانگین فراوری زباله به ازای هر نفر در کشور است.

معاون عمرانی استاندار خواهان تسریع در جذب سرمایه گذار برای تحقق روند ساخت کارخانه بازیافت و کمپوست در مرکز استان شد و اظهار کرد: در حالی که سرانه فراوری زباله سایر استان ها از استان ما کمتر است، اقدامات انجام گرفته در سایر مناطق بیشتر از استان ما بوده که این حوزه احتیاج به کار بیشتر را نشان می دهد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 132

به "معرفی متخلفین رهاسازی نخاله در ورودی وخروجی شهرها به مراجع قضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی متخلفین رهاسازی نخاله در ورودی وخروجی شهرها به مراجع قضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید