مشکل نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن با انتشار آپدیت های جدید برطرف شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، بعد از اینکه تعدادی از کاربران گلکسی اس 20 فن ادیشن خبر از مشکل نمایشگر این گوشی دادند، سامسونگ با انتشار 2 آپدیت پیروز به برطرف کردن این مسائل شده است.

مشکل نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن با انتشار آپدیت های جدید برطرف شد

کمی پس از عرضه این گوشی، تعدادی از کاربران اعلام کردند که حین استفاده از نمایشگر آن با مسائلی روبرو شده اند. این مسائل مربوط به تاچ گوشی بوده است و از بین آن ها می توانیم به لمس تصادفی، ناتوانی در تمایز ضربه و سوایپ و همچنین در برخی حالات شدید ناممکن بودن استفاده از تاچ نمایشگر اشاره کنیم.

در سایت های ردیت و انجمن های سامسونگ کاربران زیادی به این مسائل اشاره کرده اند و به گزارش SamMobile، هفته گذشته یک آپدیت برای این گوشی منتشر شده که مشخصا برای برطرف کردن همین مسائل ارائه شده است. همچنین آپدیت دوم با شماره فریم ور G78xxXXU1ATJ5 در اروپا راهی گلکسی اس 20 فن ادیشن شده است. اگرچه در توضیحات آپدیت دوم مشخصا به حل این مسائل اشاره ای نشده، ولی سایت SamMobile نوشته که گوشی در دست آن ها بعد از دریافت این دو آپدیت در این زمینه دیگر به مسئله ای برنخورده است.

با وجود این مشکل، به نظر می رسد گلکسی اس 20 فن ادیشن توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. گویا کاربرانی که به گوشی های گلکسی اس 20 علاقه دارند ولی نمی خواهند برای خرید آن ها پول زیادی خرج کنند، جذب این گوشی شده اند. در هر صورت اگرچه این مسائل نگرانی هایی درباره کیفیت نمایشگر این گوشی به همراه داشته، ولی خوشبختانه چندان جدی نبوده و سامسونگ با ارائه آپدیت های نرم افزاری پیروز به حل آن ها شده است.

  • مقایسه گلکسی اس 20 فن ادیشن با گلکسی اس 20

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1386

به "مشکل نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن با انتشار آپدیت های جدید برطرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل نمایشگر گلکسی اس 20 فن ادیشن با انتشار آپدیت های جدید برطرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید