مراکز گردشگری لرستان کنترل شوند

به گزارش مجله توسعه دهنده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری #لرستان بر لزوم نظارت و کنترل مراکز #گردشگری استان تأکید کرد.

مراکز گردشگری لرستان کنترل شوند

به گزارش دنیای سفر احمدرضا دالوند در حاشیه سومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی که امروز 21 اسفندماه برگزار گردید با اشاره به اینکه 12 کمیته برای این ستاد تشکیل و برای هرکدام تکالیفی مشخص شده است، اظهار کرد: در این جلسه متولی کمیته ها گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند و برای مسائلی که وجود داشت راهکارهای لازم ارائه شد.

وی مهم ترین موضوعات این ستاد را هماهنگی بین دستگاه ها و بُعد نظارتی آن بیان کرد و اضافه نمود: با هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها گروه های نظارتی تشکیل گردد و فرآیند اجرای کار را در این مدت کنترل نمایند تا مسائل را مرتفع گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان توضیح داد: امیدواریم با اقدامات اجرا شده این ستاد با آمادگی لازم بتواند بیشترین خدمات را از لحاظ کمی و کیفی به مهمانان نوروزی ارائه دهد.

دالوند با اشاره به تکالیفی که شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان در این ستاد برعهده دارند اظهار داشت: با توجه به زمان مشخص شده برای شهرداری خرم آباد و راهداری استان لازم است طی چند روز آینده اقدامات لازم را به منظور ساماندهی و زیباسازی ورودی های استان خصوصاً خرم آباد به خاتمه برسانند.

وی نظارت و کنترل مراکز گردشگری لرستان را ضروری دانست و افزود: بهتر است از ظرفیت دهیاری ها در این منطقه ها استفاده کنیم، بعلاوه مدیران این ستاد در تمامی ساعات شبانه روز باید آمادگی لازم را داشته باشند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2175

به "مراکز گردشگری لرستان کنترل شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز گردشگری لرستان کنترل شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید