سرجیو: از اینکه دو امتیاز از سه بازی داریم خوشحال نیستم، سوارز بازیکن خجالتی و گوشه گیری است

به گزارش مجله توسعه دهنده، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید از اینکه تیمش فقط دو امتیاز از سه بازی لیگ به دست آورده، خوشحال نیست.

سرجیو: از اینکه دو امتیاز از سه بازی داریم خوشحال نیستم، سوارز بازیکن خجالتی و گوشه گیری است

به گزارش خبرنگاران، پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیمش با استقلال خوزستان اظهار کرد: قطعا از اینکه در سه بازی فقط دو امتیاز به دست آورده ایم خوشحال نیستیم. من انسانی نیستم که به دنبال توجیه باشم ولی با شرایطی که ما داشتیم باید برای کسب امتیاز می جنگیدیم. کرار جاسم قراردادش را ثبت کرد و از این هفته به ما ملحق شد. بازیکن برزیلی یعنی بالوتلی آماده بازی در این هفته نیست.

او ادامه داد: شرایط کرار در این زمانی که با ما بود از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب نبود و برای بازی کردن او در بازی فردا باید تصمیم بگیریم. باز هم تکرار می کنم که مهم یازده نفر ابتدایی تیم نیست. ما بازیکنان جوانی داریم که نشان داده اند هر وقت وارد زمین شوند می توانند کمک حال ما باشند. باید طوری باشد که وقتی بازی را آغاز می کنیم با شیوه مناسبی به دنبال سه امتیاز باشیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان اضافه نمود: باید به هواداران ثابت کنیم که نیمه اول بازی با پدیده کاملا اتفاقی بوده است. ما نیمه دوم پیشرفت کردیم ولی نیمه اول نشان دهنده کیفیت بازی و بازیکنان ما نبود. ما باید بازی را محکم آغاز کنیم تا به هواداران مان و حتی خودمان اعتماد به نفس بدهیم و برای کسب سه امتیاز بجنگیم.

او در مورد استقلال خوزستان هم گفت: ما آنها را بررسی کردیم. آنها در این اواخر خیلی خوب گردیده اند و بازی خیلی خوبی در مقابل پرسپولیس انجام داد ولی ما باید برای کسب سه امتیاز بجنگیم.

سرجیو اضافه نمود: یک بازیکن مصدوم داریم که امروز عصر تعیین می شود به بازی می رسد یا نه. ما بازیکن محرومی نداریم.

سرمربی صنعت نفت در مورد شایعات اضافه شدن محمد قریشی به این تیم اعلام کرد: خیلی واضح بگویم که ما به یک دفاع وسط نیاز داریم. قریشی سه روز است که با ما تمرین می نماید. او در چند روز آینده هم با ما خواهد بود و ما در مورد ماندنش در تیم تصمیم گیری می کنیم.

او در مورد علی قربانی هم گفت: او در ابتدای فصل جز گزینه های من بود و با هم صحبت هم کردیم اما الان وقت آن نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

سرجیو در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد مهاجم تیمش یعنی سوارز در این چند هفته به جمع بندی رسیده است یا خیر گفت: ما پیشرفت را در این چند هفته در کار او دیدیم. او سال قبل در لیگ رومانی بوده است. بعضی بازیکنان خیلی سریع با شرایط تطبیق پیدا می نمایند و بعضی هم دیرتر به سازگاری می رسند. امیدوارم او با شرایط سریع تر سازگاری پیدا کند و فوتبال بهترش را به ما نشان بدهد. او در حال پیشرفت است اما من فکر می کنم مشکل اصلی او به شخصیت او برمی شود که خیلی خجالتی است. همیشه در خانه و جاهای دیگر ساکت و گوشه گیر است. من او را با بالوتلی مقایسه می کنم، او دو روز است که به اینجا آمده اما انگار چند ماه است که در اینجا حضور دارد. با همه صحبت می نماید و شوخی می نماید. اما سوارز از لحاظ شخصیتی با او کاملا متفاوت است. امیدوارم هواداران به او کمک نمایند تا فوتبالش را به ما نشان بدهد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در انتها و در پاسخ به سوالی مبنی بر نیاز تیم و بازیکنان به یک روانشناس اظهار کرد: حرف های من به این معنی نیست که سوارز مشکل روحی و روانی دارد و یا نیاز به روانپزشک دارد. او یک شانس خوبی داشت تا در بازی با گسترش گلزنی کند و اگر آن گل را زده بود از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری داشت. این فوتبال است و همه باید صبر کنیم. امیدوارم که فردا جواب اعتماد ما را بدهد. می دانم که ما هواداران بسیار خوب و عالی ای داریم. امیدوارم که به ما کمک نمایند. هواداران ما شرایط ما را درک می نمایند. می خواهیم چهارمین بازی لیگ را انجام دهیم اما هنوز نتوانسته ایم هوادارن مان را از نزدیک ببینیم. با توجه به قمیت دلار کار برای مدیرعامل و هیات مدیره ما دشوار شد ولی امیدوارم با کمک همدیگر از پس این مشکلات بربیاییم.

منبع: isna.ir
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 108

به "سرجیو: از اینکه دو امتیاز از سه بازی داریم خوشحال نیستم، سوارز بازیکن خجالتی و گوشه گیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرجیو: از اینکه دو امتیاز از سه بازی داریم خوشحال نیستم، سوارز بازیکن خجالتی و گوشه گیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید