در سفر رئیس مجلس، بسیاری باور نمی کردند خوزستان آب مازاد ندارد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب، مسائل شهری و روستایی خوزستان جدی است، گفت: برای حل مسائل آب و فاضلاب خوزستان در این مدت اقدامات خوبی صورت گرفته است اما حجم عقب افتادگی ها و محرومیت ها زیاد است.

در سفر رئیس مجلس، بسیاری باور نمی کردند خوزستان آب مازاد ندارد

برای سفر با هزینه سفر به پوکت با تور همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

مجتبی یوسفی در مراسم بهره برداری از فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای جنوبی حاشیه رودخانه دز که امروز (5 مهرماه) برگزار گردید، اظهار کرد: در این شرایط سخت اعتباری، باید از پیمانکارانی که کوشش می نمایند تا پروژه ها در موعد مقرر به بهره برداری برسد، تشکر ویژه کرد. اینکه کسی در این شرایط سخت مالی کوشش می نماید که مسائل مردم مرتفع گردد، قابل احترام است و باید از آن ها تشکر کرد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: استان خوزستان در سنوات گذشته در حوزه زیرساخت عقب افتاده است. اکنون همه در کوشش هستیم تا بتوانیم بخشی از عقب افتادگی و مسائل خوزستان را جبران کنیم. در کوشش هستیم صدای مردم و محرومیت مردم خوزستان به ویژه در مسائل زیرساختی را به گوش مسئولان برسانیم.

یوسفی گفت: زمانی که رئیس مجلس و دیگر نمایندگان به خوزستان آمدند، بسیاری باور نمی کردند که خوزستان آب مازاد ندارد که کسی بخواهد آن را انتقال دهد. مسائل و مسائل خوزستان در بحث آب، فاضلاب، جاده دسترسی و ... از دیگر مواردی بود که شاید بسیاری، از این مسائل آگاه نبودند.

وی اضافه نمود: سیل علی رغم اینکه زحمت بود اما برای خوزستان رحمت بود؛ با اعتباراتی که آمد توانستیم بخشی از مسائل روستایی را در خوزستان برطرف کنیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سعی شده است که از فرصت تخصصی قرار دریافت در کمیسیون عمران مجلس استفاده کنیم و با مجموعه وزارت ها، ارتباط موثر و فعالی برقرار و زمینه را برای توسعه خوزستان فراهم کنیم.

یوسفی با بیان اینکه برای گله همواره فرصت وجود دارد اما برای تعامل فرصت کوتاه است، گفت: در عین اینکه باید مطالبه گر بود اما می توان با همراهی نمایندگان دیگر استان ها و مسئولان کشوری، بخشی از مسائل خوزستان را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه آب و فاضلاب، مسائل شهری و روستایی خوزستان جدی است، گفت: برای حل مسائل آب و فاضلاب خوزستان در این مدت اقدامات خوبی اجرا شده است اما حجم عقب افتادگی ها و محرومیت ها زیاد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1338

به "در سفر رئیس مجلس، بسیاری باور نمی کردند خوزستان آب مازاد ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر رئیس مجلس، بسیاری باور نمی کردند خوزستان آب مازاد ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید