دروازه بان برزیلی گیتی پسند به کشورش بازگشت

به گزارش مجله توسعه دهنده، با خاتمه مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال، آلکس فالکون دروازه بان برزیلی گیتی پسند به کشورش بازگشت.

دروازه بان برزیلی گیتی پسند به کشورش بازگشت

به گزارش خبرنگاران، مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال به انتها رسید و گرچه هنوز تکلیف بازی ناتمام شهروند ساری با ستارگان ورامین معین نشده اما حضور سه تیم گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و سن ایچ ساوه در مرحله نیمه نهایی قطعی است. گیتی پسند اولین تیمی بود که حضورش در مرحله بعد را قطعی کرد و پس از دو بازی رفت و برگشت مقابل محمد سیمای قم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. این تیم از دو بازیکن برزیلی هم در ترکیب خود سود می برد که پس از صعود به مرحله بعد اجازه داد یکی از این بازیکنان به کشورش بازگردد.

آلکس فالکون دروزاه بان برزیلی که از نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده بود با توجه به بیماری پدرش بازگشت به برزیل را خواهان شد که باشگاه به مدت سه هفته به او مرخصی داد تا به کشورش بازگشته و با روحیه ای خوب به ایران برگردد. والکس دیگر بازیکن برزیلی این تیم که از اواخر لیگ برتر به گیتی پسند اضافه شد در ایران مانده تا با آغاز تمرینات در کنار سایر بازیکنان خود را آماده نگه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 878

به "دروازه بان برزیلی گیتی پسند به کشورش بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان برزیلی گیتی پسند به کشورش بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید