خلیج فارس متلاطم می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/بوشهر آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد از ظهر امروز تا اوایل شب بر روی دریا و در سواحل استان با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی ضمن ایجاد گردوخاک در بعضی از نقاط، خلیج فارس و سواحل استان نیز مواج و متلاطم پیش بینی می گردد.

خلیج فارس متلاطم می گردد

از بعدازظهر فردا و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو با گذر متناوب امواج ناپایدار از جو استان، در بعضی از ساعات با افزایش سرعت وزش باد و همچنین افزایش پوشش ابر در آسمان استان، در بعضی از نقاط وقوع بارش پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی می گردد.

بر اساس پیش بینی 24 ساعته شرایط جوی و دریایی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی نقاط گردوخاک و از فردا افزایش ابر و جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب بر روی دریا و سواحل استان گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، ارتفاع موج در سواحل شمالی 60 تا 120 و امروز گاهی تا 150 سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی 90 تا 180 سانتیمتر و امروز گاهی 210 سانتیمتر و فردا در همه قسمت ها 60 تا 120 سانتیمتر پیش بینی شده است.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 02:50 بامداد، مد اول دریا ساعت 09:14، جزر دوم دریا ساعت 16:38 و مد دوم دریا ساعت 22:28 است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1103

به "خلیج فارس متلاطم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیج فارس متلاطم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید