خرس شرور در کرمان بازداشت شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار ملقب به خرس شرور در کرمان دستگیر شد.

خرس شرور در کرمان بازداشت شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی پورامینایی روز سه شنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: براساس اشراف اطلاعاتی ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار با جرایم متعدد از جمله ایجاد رعب و وحشت، عربده کشی، نزاع و درگیری، تهدید به قتل، آدم ربایی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، قدرت نمایی با سلاح در فضای مجازی، ایراد خسارت به اموال عمومی و اخلال در نظم عمومی و آتش زدن یک منزل مسکونی شناسائی و دستگیری وی در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این متهم به لحاظ بزرگی جثه، لقب خرس را برای ایجاد رعب و وحشت برای خود برگزیده بود، شرح داد: به همین دلیل ماموران طی عملیاتی پیروز شدند این متهم را حین ارتکاب جرم و در حال ایجاد مزاحمت برای یک خانم جوان و تهدید وی، در یکی از محلات جنوبی شهر کرمان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و آلات و ادوات مجرمانه از مخفیگاه این متهم، بیان نمود: دستگیری متهم و معرفی وی به دستگاه قضائی، تقدیر شهروندان از پلیس را به همراه داشت.

سرهنگ پورامینایی در سرانجام امنیت و آسایش شهروندان را سرلوحه کار پلیس اعلام و بیان نمود: پلیس با هر عاملی که امنیت و آسایش همگان را مختل کند، قاطعانه برخورد می کند و شهروندان گرامی می توانند هرگونه تحرک هر چند جزئی برای اخلال در نظم عمومی را به پلیس اطلاع دهند تا اساسا اینگونه افراد فرصت عرض اندام و بزرگنمایی فعالیت های مجرمانه خود را پیدا نکنند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1742

به "خرس شرور در کرمان بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرس شرور در کرمان بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید