حاشیه دیدار پارس جنوبی - استقلال، واکنش مدیرعامل پارس جنوبی به حواشی اخیر و خوش وبش رحمتی و رحمانی

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیرعامل پارس جنوبی جم به حواشی شبکه های اجتماعی برای دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر استقلال واکنش نشان داد.

حاشیه دیدار پارس جنوبی - استقلال، واکنش مدیرعامل پارس جنوبی به حواشی اخیر و خوش وبش رحمتی و رحمانی

بهرام میرزاییان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران از جم، درباره دیدار پارس جنوبی - استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی حساسی است، چرا که استقلال احتیاج به برد دارد، ما هم نمی خواهیم مقابل هواداران امتیاز از دست بدهیم. فکر کنم بازی خوبی را ببینیم.

وی در مورد شرایط میزبانی جم برای این دیدار گفت: شرایط میزبانی خوب بوده است. اتفاقات چند روز پیش در شبکه های اجتماعی دغدغه گردیده بود، اما جنوبی ها فرهنگ خاص خودشان را دارند و می توانند میزبان خوبی باشند. شرایط ورزشگاه هم تا الان خوب بوده است.

* محمد اسدی، رئیس هیئت فوتبال جم هم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: از هشت صبح در ورزشگاه بوده و تدارک لازم را برای برگزاری یک بازی خوب دیده ایم. با هماهنگی که با مسئول ورزشگاه تختی، نیروی انتظامی و یگان ویژه داشتیم، تماشاگران بدون مشکل وارد ورزشگاه شدند. امیدواریم بازی خوبی را ببینیم و هر تیمی که لیاقت دارد، برنده گردد.

* سیدمهدی رحمتی و رحمان احمدی پیش از شروع بازی با هم خوش وبش کردند.

منبع: tn.ai
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 127

به "حاشیه دیدار پارس جنوبی - استقلال، واکنش مدیرعامل پارس جنوبی به حواشی اخیر و خوش وبش رحمتی و رحمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار پارس جنوبی - استقلال، واکنش مدیرعامل پارس جنوبی به حواشی اخیر و خوش وبش رحمتی و رحمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید