جاذبه های پیشنهادی تور نوروز 97

به گزارش مجله توسعه دهنده، کوه چان بای شان چین، ساحل نائی هان پوکت تایلند، پارک آبی آکوامارین استانبول و بزرگترین با گل دنیا در دل کویر: میراکل گاردن دبی از جاذبه های گردشگری پیشنهادی تعطیلات نوروز 97 است که سالانه هزاران گردشگر از سراسر دنیا به این مناطق سفر می کنند.

جاذبه های پیشنهادی تور نوروز 97

امروزه با شرایط موجود کشور و با توجه به شرایط کاری و مشغله های فراوان زندگی شهری، تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر به شمار می آید. از آنجایی که در این زمان بیشتر مناطق گردشگری ایران مملو از مسافر است، کمبود امکانات و بالا رفتن هزینه ها انگیزه های رفتن به یک سفر خارجی بی دردسر را برای مردم بیشتر می کند. در این مقاله 4 منطقه گردشگری مناسب و دیدنی برای انتخاب تور نوروز 97 معرفی شده است.

1. کوه چان بای شان چین

بلندی های چان بای شان، کوهها و آتشفشان خاموشی در کنار رودخانه بهشت است که در همسایگی پارک ملی واقع شده است.

چان بای شان اولین کوه شمال شرق چین است که در استان جی لین واقع شده است و گفته شده که اقامتگاه اولیه قوم من اینجا بوده است، برای همین است که زمین های شمال شرقی چین زمین مقدس نامیده شده اند. چان بای شان محل رویش گیاهان نایابی چون جنسینگ، انگور کوهستانی، قارچ وحشی، ازالیا و... و حیواناتی چون ببر مانچوریان و درنای تاج سرخ است. اینجا اجناس نایابی چون چرم سمور و شاخ پوشیده از موی گوزن به راحتی یافت می شود. اگر میخواهید تور چین به کوه چان بای شان بروید، هر جا که هستید، پکن، شانگهای، شن یانگ با هواپیما به یان جی بروید و با اتوبوس به چان بای شان بروید.

2. ساحل نائی هان پوکت

ساحلی دنج، زیبا و خلوت با تفریحات آبی بسیار زیاد که البته به خاطر احتمال شنا کردن کوسه ها در آبهای اطراف این ساحل، بهتر است در این ساحل شنا نکنید. اینجا بهترین خدمات ماساژ و تاتو را می توانید دریافت کنید به ورزشهای آبی متنوع بپردازید، روی تخت های کنار ساحل ریلکس کنید ودر رستورانهای کوچک و دوست داشتنی غذا بخورید تا تور تایلند خود را به جذاب ترین نحو سپری کنید.

3. پارک آبی آکوامارین استانبول

یکی از بزرگترین پارک های آبی استانبول در منطقه فاتح استانبول در بخش اروپایی این شهر است. آکوامارین در حاشیه دریای مرمره در بخش ساحلی جنوب استانبول واقع شده است. اینجا یکی از جاذبه های تور استانبول است که برای شما خاطره انگیز خواهد بود. استخر ها و سرسره های متعدد اینجا ساعتها شما را مشغول می کند.

آکوا مارین از نظر ایمنی و رعایت استاندارد های ساخت جز امن ترین پارک های آبی استانبول است، مجموعه ای روباز که اوج شلوغی آن روزهای آخر هفته است، پس برنامه ریزی تان را برای روزهای میانی هفته تنظیم کنید. رافتینگ و شبیه سازی آبشار جز سرگرمی های برجسته اینجاست، حتما آن ها را امتحان کنید.

4. میراکل گاردن دبی

میراکل گاردن،بزرگترین باغ گل دنیا در دل کویر در شهر صحرا ها است که در دل آفتاب گرم و سوزان دبی ساخته شده است. شاهکاری که چشم هر بیننده ای را به حیرت وا میدارد.این باغ در 14 فوریه سال 2016، مقارن با روز عشق بر روی بازدید کنندگان گشوده شده است. اینجا، در میراکل گاردن علاوه بر اینکه می توانید از 109 میلیون گل در طرح ها و رنگهای مختلف دیدن کنید، بد نیست سری هم به باغ پروانه ها بزنید،باغی بی نهایت زیبا با پروانه های نایاب که در محدوده ای سر پوشیده و گنبدی شکل با 9 گنبد نگهداری می شوند. ظرفیت پذیرش بازدید کنندگان در باغ پروانه ها حدود 300 نفر است و هر نوبت پذیرای همین تعداد بازدید کننده است.جالب است بدانید که سه حوضچه ماهی بزرگ با ماهیهای رنگارنگ هم در محدوده باغ وجود دارد که تماشای ان شما را قطعا به وجد خواهد آورد. میراکل گاردن را در برنامه گشت های تور دبی خود قرار دهید تا از لذت تماشای بزرگترین باغ گل دنیا بهره مند شوید.

منبع: setare.com
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1507

به "جاذبه های پیشنهادی تور نوروز 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های پیشنهادی تور نوروز 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید