این نسخه از آیفون 11 پرو با الهام از تسلا سایبرتراک طراحی شده!

به گزارش مجله توسعه دهنده، برند لوکس Caviar را ممکن است بشناسید. این برند تا به حال نسخه هایی خیلی خاص و البته خیلی گران از آیفون های اپل فراوری نموده و حالا جدیدترین محصول این شرکت که Cyberphone نام دارد، معرفی شده است. Cyberphone در واقع شامل دو گوشی آیفون 11 پرو و iPhone 11 Pro Max می گردد که طراحی الهام گرفته از تسلا سایبرتراک دارند.

این نسخه از آیفون 11 پرو با الهام از تسلا سایبرتراک طراحی شده!

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

طراحی خودروها این روزها و با توجه به فراگیرتر شدن موتورهای برقی، روزبه روز عجیب تر و به نظر بعضی جذاب تر می گردد. تسلا سایبرتراک جدیدترین و البته عجیب ترین در این زمینه شناخته می گردد و نظرهای مختلفی در رابطه با آن گفته و شنیده شده. حالا این گوشی جدید Caviar هم آمده که همان فرمت طراحی را به گوشی های جدید اپل بیاورد.

بخش پشتی آیفون های سری Cyberphone، زاویه های مثلثی دارد و این قسمت تماما از فلز تیتانیوم ساخته شده است. نکته جالب تر اینجاست که جلوی این آیفون ها نیز پوشش تیتانیومی دارد که زاویه مثلثی تسلا سایبرتراک را به خوبی تداعی می نماید. این بخش هم در عین حال که از نمایشگر گوشی محافظت می نماید، می تواند به عنوان پایه برای نگه داشتن گوشی استفاده گردد. هر زمان که کار شما با گوشی تمام شد نیز می توانید این پوشش تیتانیومی را روی نمایشگر برگردانید تا از نمایشگر آیفون 11 پرو محافظت کنید.

شرکت Caviar می گوید که تنها 99 نسخه از گوشی Cyberphone را عرضه می نماید که همه آن ها حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارند. قیمت مدل آیفون 11 پرو هم قرار است 5265 دلار باشد. البته قیمت آیفون 11 پرو مکس نسخه Cyberphone هنوز در دسترس نیست اما قطعا بیشتر از 5265 دلار خواهد بود. شما درباره این گوشی و ظاهر عجب و غریب آن چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 802

به "این نسخه از آیفون 11 پرو با الهام از تسلا سایبرتراک طراحی شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نسخه از آیفون 11 پرو با الهام از تسلا سایبرتراک طراحی شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید