آیا اینها نادان ترین توریست های جهان هستند؟

به گزارش مجله توسعه دهنده، کارهای وحشتناکی از توریست ها که باورشان سخت است

از مزیت های سفر کردن و تاثیراتی که روی جسم و روح انسان دارد همه با خبرند و کسی نیست که آنها را نداند، علاوه براینها یکی از بهترین دستاوردهای سفر برای شخص، یادگیری آداب و بالا رفتن سطح اطلاعات و فرهنگ شخص است اما این موضوع ظاهرا برای برخی افراد هنوز کمی گنگ مانده است. فرقی ندارد یک جاذبه طبیعی باشد یا یک بنای تاریخی یا یک حیوان و یا پایمال کردن حقوق دیگران… در اینجا خبرنگاران می خواهد 3 مورد از بدترین اشتباهاتی که یک توریست می تواند انجام دهد را بازگو کند:

آیا اینها نادان ترین توریست های جهان هستند؟

بالا رفتن از اهرام ثلاثه مصر

نوجوانی آلمانی که بصورت غیر قانونی از یکی از اهرام 4500 ساله مصر بالا رفته بود، برای همواره خود را از ورود به مصر محروم کرد به این معنی که دیگر تا زمانی که زنده باشد حق ورود به خاک مصر را ندارد. Andrej Ciesielski که نوجوانی از شهر مونیخ آلمان است، سال گذشته از این سازه 456 فوتی برای دریافت تعدادی عکس و فیلم بالا رفت. قوانین محکم و سخت گیرانه ای در خصوص بالا رفتن از سازه ها وجود دارد و معمولا مجازاتی برای آن در نظر گرفته می گردد که بیشترین آن را می توان 3 سال زندان دانست. وقتی افراد محلی این فرد را دیدند و می خواستند متوقفش نمایند، خود فرد می گوید: آنها چیزهایی را به عربی فریاد می زدند اما من اهمیتی ندادم و در حالیکه موزیک گوش می کردم، به راهم ادامه دادم. البته دریافت عکس در بالای این اهرام فکر بدی نبود چون خوشبختانه دیگر هیچ وقت نمی تواند آنها را ببیند!

حک کردن نام در یکی از پرستشگاه های کهن مصر

تابستان گذشته، یک نوجوان چینی دیوار یکی از پرستشگاه های با قدمت مصر را از شکل انداخت. او اسم خودش را که Ding Jinhao بود را به زبان چینی با این جمله نوشت: Ding Jinhao visited here ، و عکسی از این اتفاق هم توسط توریست دیگری گرفته شد و بعد آن را در یک بلاگ منتشر کرد و باعث خشمگین شدن و شرمسار شدن بسیاری از هموطنانش شد. پدر این نوجوان به طور رسمی از اینکه آداب و معاشرت را به خوبی یاد فرزندش نداده، عذر خواهی کرد.

تخریب کردن Colosseum رم

در ماه مارچ سال گذشته، 2 کالیفرنیایی که در حال حک کردن اسمشان روی آمفی تئاتر معروف و قدیمی رم بودند، دستگیر شدند. این دو فرد که خانم بودند توسط پلیس توقیف شدند البته قبل از آن پیروز شدند دو نام J و N را روی دیوار سنگی حک نمایند و با آن سلفی بگیرند! آنها متهم به آسیب رساندن به یک ساختمان از منافع مهم تاریخی و هنری شدند.

منبع: foxnews.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 484

به "آیا اینها نادان ترین توریست های جهان هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا اینها نادان ترین توریست های جهان هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید