آخرین شرایط رسیدگی به پرونده زمین خواری 3 هزار میلیاردی نظرآباد

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس دادگستری نظرآباد آخرین فرایند رسیدگی به پفراینده زمین خواری 3 هزار میلیاردی نظرآباد را تشریح کرد.

آخرین شرایط رسیدگی به پرونده زمین خواری 3 هزار میلیاردی نظرآباد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، یوسف رزقی، رئیس دادگستری نظرآباد در تشریح آخرین فرایند رسیدگی به پفراینده موسوم به شرکت فلاحتی که در رسانه ها به پفراینده زمین خواری 3 هزار میلیاردی نظرآباد معروف شده است، گفت: رسیدگی به این پفراینده با صدور ابلاغ ویژه از سوی رئیس قوه قضاییه با پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان البرز برای یکی از قضات دادگستری شهرستان نظرآباد آغاز شده و کیفرخواست این پفراینده پس از تکمیل تحقیقات با همکاری و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در همه مراحل، در 15 فروردین سال 1400 توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد قرائت شد.

رئیس دادگستری نظرآباد با اشاره به اینکه رسیدگی به اتهامات متهمان این پفراینده نیز از 16 فروردین آغاز شده و حسب اوقات رسیدگی مشخص شده تا 6 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، متذکر شد: این پفراینده 36 متهم دارد که عمده اتهام آن ها اختلاس، پرداخت رشوه، کلاهبرداری و اهمال در انجام وظایف دولتی است.

رزقی ارزش ریالی این پفراینده را بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعلام و بیان نمود: در این پفراینده با تلاش های اجرا شده در دادسرا، بیشتر اراضی متصرف شده به بیت المال مسترد و در مرحله دادگاه نیز استرداد اموال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این پفراینده حدود 50 شاکی دارد، شرح داد: عمده شکات این پفراینده مربوط به شهرداری، اداره اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش نظرآباد و تعدادی از متصرفین این اراضی هستند که بعد از خریداری اراضی از شهرداری در آن محدوده مغازه ایجاد کرده یا با احداث واحد مسکونی ساکن شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1711

به "آخرین شرایط رسیدگی به پرونده زمین خواری 3 هزار میلیاردی نظرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط رسیدگی به پرونده زمین خواری 3 هزار میلیاردی نظرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید