کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و کاشیما از زبان عسگری

به گزارش مجله توسعه دهنده، کارشناس داوری فوتبال می گوید تصمیمات داور در روند مصاف پرسپولیس و کاشیما به شکلی نبود که در نتیجه بازی تاثیر بگذارد.

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و کاشیما از زبان عسگری

حسین عسگری کارشناس داوری فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران درباره عملکرد داروی فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: داوری در مجموع نمره خوبی از این می گیرد. تیم داوری مدیریت و همکاری خوبی داشت و در موارد قابل توجهی یاری داورها به داوری در صحنه های بازی یاری شایانی کردند.

وی گفت: داوری در این بازی بدون اشتباه نبود اما اشتباهی نداشت که در روند بازی تاثیرگذار باشد. نتیجه بازی را خود دو تیم رقم زدند.

این کارشناس داوری درباره برخورد مصلح و بازیکن کاشیما در محوطه جریمه تیم کاشیما گفت: این صحنه نمی توانست خطا باشد چون شایان مصلح داشت بازیکن ژاپنی را شارژ می کرد و در مقابل این بازیکن ژاپنی هم این کار را انجام داد.

او ادامه داد: تکل محمد انصاری در نیمه اول می توانست داور کارت زرد بدهد که این کار را نکرد. کارت زردی که داور این بازی به بازیکن برزیلی کاشیما داد بی مورد بود و صحنه خاصی نبود که داور به او کارت بدهد.

عسگری در ادامه اظهار کرد: متاسفانه مشکل ما این است که در روند بازی اعتراضات بی موردی انجام می دهیم. صحنه های زیادی از بازی بود که بازیکنان پرسپولیس به عملکرد داور اعتراض داشتند اما این اعتراضات به هیچ عنوان درست نبود. پرسپولیسی ها می گویند تیم ژاپنی بازی جوانمردانه را رعایت نکرده است. بازی جوانمردانه برای موقعی است که بازیکن کاملا مصدوم باشد اما این اتفاق نیفتاده است. جنجال سیدجلال در زمین بی مورد بود.

او ادامه داد: به طور کلی بازی جوانمردانه در بازی اجباری نیست. امیدوارم در این زمینه آموزش هایی داده گردد که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

عسگری در سرانجام اظهار کرد: داور در 90 دقیقه بدون اشتباه نبود اما تصمیماتی که گرفت در روند بازی و نتیجه بازی تاثیری نداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 212

به "کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و کاشیما از زبان عسگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و کاشیما از زبان عسگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید