چه خبر از خانه موسیقی؟

به گزارش مجله توسعه دهنده، در مجمع عمومی سالانه خانه موسیقی آذر هاشمی به عنوان بازرس و بهروز مبصری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند. همچنین مجمع عمومی فوق العاده خانه موسیقی روز گذشته (18 شهریور ماه) به منظور اصلاح یک تبصره از اساسنامه برگزار گردید.

چه خبر از خانه موسیقی؟

به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی سالانه خانه موسیقی روز گذشته تشکیل شد و در این مجمع با احتساب وکالتنامه ها 42 نفر حضور داشتند.

در شروع این جلسه حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) و سید محمد میرزمانی (رییس هیات مدیره خانه موسیقی) گزارشی از عملکرد یک ساله خانه ارائه دادند و در ادامه مجمع آذر هاشمی (بازرس) گزارش مالی را برای اعضا قرائت کرد.

در این مجمع و برای رأی گیری انتخاب بازرس، تقی ضرابی به عنوان رییس جلسه و زیداله طلوعی و نسرین ناصحی به عنوان ناظر و دبیر جلسه انتخاب شدند و رأی گیری شروع شد.

بهروز مبصری و آذر هاشمی به عنوان کاندیداهای بازرسی خانه موسیقی به معرفی خود پرداختند و در ادامه بعد از رأی گیری آذر هاشمی به عنوان بازرس یک سال آینده خانه موسیقی و بهروز مبصری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

همچنین مجمع عمومی به طور فوق العاده خانه موسیقی روز گذشته (18 شهریور ماه) به منظور اصلاح یک تبصره از اساسنامه برگزار گردید. در این مجمع که به منظور اصلاح تبصره یک ماده 19 اساسنامه برگزارگردیده بعد از سخنان موافق و مخالف و با رأی اکثریت اعضا تغییر یافت.

پیشنهاد تغییر این تبصره از سوی شورای عالی به هیات مدیره ارسال گردیده بود که مورد موافقت هیات مدیره نهاده شد و به عنوان دستور جلسه برای مجمع فوق العاده اعلام گردیده بود.

در تبصره یک ماده 19 اساسنامه قبلا آمده بود که انتخاب مجدد اعضاء هیات مدیره برای دوره های بعد بلامانع است و بر اساس تغییر به وجود آمده که به تصویب اعضا رسید تبصره اینگونه اصلاح شد: تبصره 1: انتخاب مجدد اعضاء هیات مدیره برای یک دوره بعد بلامانع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 161

به "چه خبر از خانه موسیقی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه خبر از خانه موسیقی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید