پیروزی بارسلونا در شب شکست تلخ لیورپول در پاریس

به گزارش مجله توسعه دهنده، بارسلونا پیروزی که برابر آیندهوون به دست آورد به عنوان تیم نخست صعودش را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد. پاری سن ژرمن هم انتقام شکست دور رفت برابر لیورپول را گرفت و یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

پیروزی بارسلونا در شب شکست تلخ لیورپول در پاریس

به گزارش خبرنگاران،هفته دوم دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 6 دیدار به خاتمه رسید.

در حساس ترین و جذاب ترین دیدار دو تیم مدعی و پر ستاره لیورپول و پاری سن ژرمن به مصاف هم رفتند. این دیدار که در پاریس برگزار گردید در نهایت با پیروزی دو بر یک پاری سن ژرمن به خاتمه رسید.

گل های تیم پاریسی را در این دیدار خوان برنارد و نیمار به ترتیب در دقایق 13 و 37 به ثمر رساندند و جیمس میلنر هم در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی تک گل لیورپول را به ثمر رساند.

پاری سن ژرمن با این پیروزی با 8 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد این درحالی است که لیورپول با 6 امتیاز به رده سوم سقوط کرد و ناپولی هم با توجه به پیروزی در دیدار امشب با 9 امتیاز صدرنشین شد.

در دیگر دیدار این گروه ناپولی در خانه از ستاره سرخ بلگراد پذیرایی کرد که این دیدار با پیروزی شاگردان آنچلوتی به خاتمه رسید.

ناپولی توانست با نتیجه سه بر یک برابر مهمان خود به پیروزی برسد تا با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گیرد.گل های ناپولی را در این دیدار درس مرتنس دو بار و مارک همشیک به ثمر رساندند.

و اما در گروه B هم دو دیدار حساس برگزار گردید. آیندهوون که هیچ شانسی برای صعود به دور بعد ندارد در خانه از بارسلونا پر ستاره پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

ستاره بارسلونا در این دیدار مسی بود که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم به پیکه داد. بارسلونا با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با 13 امتیاز به عنوان تیم نخست صعودش را به دور بعد قطعی کرد.

در دیگر دیدار این گروه هم دو تیم تاتنهام و اینتر در ومبلی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با یک گل به سود تاتنهام به خاتمه رسید.تک گل تاتنهام را کریستین اریکسن به ثمر رساند تا این تیم با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اینتر در رده دوم قرار گیرد.

نتایج دیگر دیدارها

بوروسیا دورتموند صفر-کلوپ بروژ صفر

پورتو 3- شالکه یک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 223

به "پیروزی بارسلونا در شب شکست تلخ لیورپول در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی بارسلونا در شب شکست تلخ لیورپول در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید