هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا کامبک یونایتد نخستین شکست فصل یووه را رقم زد، پیروزی پر گل رئال و سیتی مقابل حریفان

به گزارش مجله توسعه دهنده، در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه شش دیدار همزمان برگزار گردید.

هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا کامبک یونایتد نخستین شکست فصل یووه را رقم زد، پیروزی پر گل رئال و سیتی مقابل حریفان

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران؛ در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه شش دیدار همزمان برگزار گردید.

در مهمترین بازی تیم یوونتوس میزبان منچستریونایتد بود که با نتیجه دو بر یک باخت. در این مسابقه ابتدا یوونتوس در دقیقه 65 توسط رونالدو گلی بسیار زیبا به ثمر رساند و از حریف پیش افتاد اما در دقیقه 86خوان ماتا با ضربه ای کاشته دروازه یووه را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.در دقیقه 90 باز هم روی یک ضربه آزاد و سانتری که روی دروازه یوونتوس فرستاده شد، در شلوغی محوطه جریمه بیانکونری توپ به سر ساندرو در هنگام ورود به دروازه این تیم برخورد کرد و گل دوم منچستر به ثمر رسید.

در نهایت یوونتوس در این مسابقه که کاملا برتر از حریف بود و موقعیت های زیادی از جمله دو تیر دروازه توسط خدیرا و دیبالا داشت، باخت اما همچنان با 9 امتیاز در صدر جدول این گروه باقی ماند. شیاطین سرخ نیز با هفت امتیاز در رتبه دوم هستند. در این گروه از ساعتی قبل والنسیا سه بر یک یانگ بویز را برد و پنج امتیازی شد و تیم سوئیسی با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

در دیگر مسابقات و در گروه E بایرن مونیخ با دو گل مهمانش آئک آتن را شکست داد. هر دو گل باوارایی ها را روبرت لواندوفسکی در دقایق 31(پنالتی) و 71 به ثمر رساند.

در دیگر مسابقه این گروه بنفیکا مقابل مهمانش آژاکس به تساوی یک بر یک دست یافت. در این دیدار ابتدا جوناس در دقیقه 29 برای بنفیکا گلزنی کرد، اما در ادامه و در دقیقه 61 دوشان تادیچ گل تساوی را وارد دروازه بنفیکا کرد. در جدول این گروه بایرن با 10 امتیاز صدرنشین است. آژاکس با هشت ، بنفیکا با چهار و آئک آتن بدون امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

در گروه F منچسترسیتی با شش گل مهمانش شاختاردونتسک را در هم کوبید .ژسوس در دقایق 24 و 71 (هر دو از روی نقطه پنالتی) و 2+90 ، سیلوا در دقیقه 13، استرلینگ در دقیقه 49 و محرز در دقیقه 84 برای سیتی گل زدند.

در همین گروه، لیون در خانه با تساوی دو بر دو مقابل هوفنهایم متوقف شد. فکیر در دقیقه 19 و دمبله در دقیقه 28 برای لیون و کراماریچ در دقیقه 65 و کادبارک در دقیقه 2+90 برای هوفنهایم گل زدند. ضمن اینکه کاسیم از هوفنهایم در دقیقه 51 اخراج شد.

در جدول گروه ششم پس از سیتی که با 9 امتیاز اول است، لیون شش امتیازی در رده دوم قرار گرفته است و هوفنهایم سه و شاختار دو امتیازی دوم تا چهارم هستند.

در نهایت در گروه G رئال مادرید با پنج گل میزبانش ویکتوریاپلژن را در هم کوبید. بنزما در دقایق 21 و 37، کاسیمیرو در دقیقه 23، بیل در دقیقه 40 و کروس در دقیقه 67 برای قهرمان اروپا گل زدند.

در همین گروه از ساعتی قبل رم با نتیجه دو بر یک زسکامسکو را برده بود. در جدول این گروه رئال و رم 9 امتیازی هستند و شانس زیادی برای صعود دارند. زسکا نیز با چهار و ویکتوریا با یک امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:رم با دست پر از سرزمین تزارها بازگشت/والنسیا کار شیاطین سرخ را برای صعود سخت کرد

اینتر با ایکاردی از شکست مقابل بارسا گریخت/مبهم شدن گروه سوم با تساوی ناپولی و پی اس جی

شکست عجیب لیورپول در بلگراد/تحقیر شاگردان آنری مقابل یاران کاوه رضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 210

به "هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا کامبک یونایتد نخستین شکست فصل یووه را رقم زد، پیروزی پر گل رئال و سیتی مقابل حریفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا کامبک یونایتد نخستین شکست فصل یووه را رقم زد، پیروزی پر گل رئال و سیتی مقابل حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید