علیرضا رضایی: یکی از بهترین جام های تختی در چند سال اخیر برگزار گردید، یک عده بیش تمرینی داشتند و عده ای غیبت غیرموجه

به گزارش مجله توسعه دهنده، علیرضا رضایی، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی گفت: این دوره از رقابت های جام تختی یکی از بهترین جام های تختی بود که در شش هفت سال اخیر برگزار گردید.

علیرضا رضایی: یکی از بهترین جام های تختی در چند سال اخیر برگزار گردید، یک عده بیش تمرینی داشتند و عده ای غیبت غیرموجه

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره رقابت های کشتی آزاد بین المللی جام تختی گفت: این جام سطح خوبی داشت و به عقیده من یکی از بهترین جام های تختی شش هفت سال اخیر بود. در مجموع از همه چیز راضی بودیم.

وی درباره داوری های این رقابت ها خاطر نشان کرد: مگر می گردد مسابقه ای برگزار گردد و مشکل داوری نداشته باشد؟ در مجموع مشکل خاصی نبود، فقط شاهد یک تعداد غیبت غیرموجه بودیم و یک عده نیامدند و این جای تعجب داشت. غیبت یک عده از کشتی گیران جوان، امید و بزرگسال توجیهی نداشت. مسابقات کرمانشاه فرصت خوبی بود که می توانستند از آن استفاده نمایند.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید کشورمان راجع به غایبان این تورنمنت گفت: هنوز در خصوص سهمیه های مرحله آخر انتخابی تیم ملی تصمیم گیری نشده است.

رضایی درباره عملکرد امیدهای کشتی ایران در جام تختی اعلام کرد: از یکسری امیدها اصلاً راضی نبودم. ماهیت امروز کشتی امیدها همین است و تعدادی دچار بیش تمرینی شده اند و تعدادی هم از آمادگی به دور هستند و کم تمرینی دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 268

به "علیرضا رضایی: یکی از بهترین جام های تختی در چند سال اخیر برگزار گردید، یک عده بیش تمرینی داشتند و عده ای غیبت غیرموجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا رضایی: یکی از بهترین جام های تختی در چند سال اخیر برگزار گردید، یک عده بیش تمرینی داشتند و عده ای غیبت غیرموجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید