عجایب شگفت انگیز طبیعی در آمریکای جنوبی

به گزارش مجله توسعه دهنده، آمریکای جنوبی قاره بزرگی است که با شگفتی‌های طبیعی بزرگ پر شده‌است . این هفته لیست ما را بررسی کنید ، که ده محل شگفت‌انگیز ، مناظر و مناظر را نشان می‌دهد . برنامه سفر ماجراجویانه بعدی خود را به آمریکای جنوبی برنامه‌ریزی کنید .

عجایب شگفت انگیز طبیعی در آمریکای جنوبی

10. کویر آتاکاما ، شیلی
این بیابان در طول ساحل اقیانوس آرام 1000 کیلومتر ( 600 مایل ) امتداد دارد . این بیابان خشک‌ترین بیابان جهان است . این کشور به دشت‌های ، آتش فشان ، geysers و حتی چشمه‌های آب‌گرم می‌پردازد . همچنین یک رصدخانه famous مشهور نیز وجود دارد - این مکان مناسبی برای نگاه کردن به ستاره‌ها است، زیرا هیچ آلودگی نوری یا هوایی وجود ندارد .
چرا به آنجا بروی ؟
این منطقه سومین مقصد توریستی در کشور شیلی است . بازدیدکنندگان معمولا ً در شهر سن پدرو de می‌مانند .
9. Perito مورنو ، آرژانتین
این یخچال به عنوان یکپارچه فهرست شده‌است و محبوب‌ترین مقصد توریستی در Patagonia آرژانتین است . این منطقه 250 کیلومتر مربع ( 97 مایل مربع ) را پوشش می‌دهد و هنوز در حال رشد است . این یخچال به بلوک‌های یخی جدا شده و کوهه‌ای یخی به خود می‌بالد و یک مبارزه فوق‌العاده تولید شده از یخ ایجاد می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
پارک ملی لوس Glaciares توسط یونسکو محافظت می‌شود و ویژگی‌های بکر و بکر آن را مشخص می‌کند .
8. titicaca
بزرگ‌ترین دریاچه در حجم آب آمریکای جنوبی هم‌مرز با بولیوی و پرو است . این دریاچه در کوه‌های آند یافت شده‌است - در ارتفاع of متر ( 12، 507 فوت ) به عنوان بلندترین دریاچه در دنیا در نظر گرفته می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
جزایر زیادی از جمله Uros وجود دارد ، از جمله Uros - یک سفر مصنوعی ، سفر به titicaca حتی هیجان‌انگیزتر است . با اطراف و اطراف این مکان جادویی پرسه بزن .
7. جزایر گالاپاگوس ، اکوادور
مجمع‌الجزایر جزیره‌های آتش فشانی منجمد با طبیعت منحصر به فرد هستند . تعداد زیادی از گونه‌های بومی در داروین مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و تاثیر بسیار مهمی در نظریه تکامل او داشته‌اند . امروزه طبیعت دست‌نخورده حفظ‌شده یکی از ارزشمندترین شگفتی‌های طبیعی جهان است .
چرا به آنجا بروی ؟
دسترسی محدود به جزایر ، آن را به چالشی عظیم تبدیل می‌کند که موجب الهام و جذب ماجراجویان می‌شود .
6. آبشارهای Iguazu
آبشار باشکوه با آرژانتین و برزیل هم‌مرز است . با این حال خیلی بلند نیست ، اما شامل 275 آبشار است که حجم عظیمی از آب را به ارتفاع 285 متر / 87 متر ایجاد می‌کند و این مکان گیج‌کننده را ایجاد می‌کند.
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از ارزشمندترین شگفتی‌های طبیعی آرژانتین و برزیل و همچنین در تمام آمریکای جنوبی !
5. رودخانه آمازون
بزرگ‌ترین رودخانه جهان سفر خود را در پرو آغاز کرده و سپس به کلمبیا و برزیل می‌ریزد . جنگل‌های بارانی آمازون در برزیل بزرگ‌ترین جنگل استوایی در جهان است و گونه‌های بی‌شماری از جانوران و گیاهان را در بر می‌گیرد .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدیدکنندگان می‌توانند بر روی رودخانه آمازون یا انشعاب‌های آن سفر کنند و حیات وحش باور نکردنی را کشف کنند .
4. Kukenan ، ونزویلا
آن یکی از زیباترین کوه‌ها در دنیا است . این دریاچه همچنین دارای یک آبشار 674 ( 2، 211 فوت ) است که دومین ساختمان بلند پس از آبشار آنجل است و همچنین یک زیبایی اضافی به کوه و نیز مناظر اضافه می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این جا از طریق مسیر سان‌فرانسیسکو به اینجا بروید که به کشف پیرامون تماشایی و دیدنی آن کمک خواهد کرد .
3. آبشار آنجل ، ونزویلا
807 metres متر ( 2، 648 فوتی ) آن را به عنوان بلندترین آبشار در جهان به تصویر می‌کشد . پارک ملی the که توسط یونسکو محافظت می‌شود ، یکی از هیجان‌انگیزترین شگفتی‌های طبیعی در سراسر آمریکای جنوبی است .
چرا به آنجا بروی ؟
آبشار در اعماق جنگل قرار دارد و بنابراین دسترسی به آن دشوار است . با این حال این می‌تواند یک چالش مهیج برای ماجراجویان باشد .
2. Colca کانیون ، پرو
یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های در پرو ، Colca کانیون یک مکان تماشایی است . این گودال در عمق 10، 725 فوت ( 3، 270 متر ) عمیق یکی از عمیق‌ترین دره‌های جهان است . هم چنین مکانی رنگی است که دره سرسبز green را در بر می‌گیرد .
چرا به آنجا بروی ؟
The Andean نماد Colca کانیون است و می‌توان آن را از فاصله کوتاهی مشاهده کرد که در طول تنگه به پرواز در آمد.
1. Aconcagua ، آرژانتین
این قله بلندترین قله در جهان خارج از آسیا است . این شهر 112 کیلومتر ( 70 مایل ) از شهر مندوزا واقع شده‌است .
Aconcagua کوهنوردان را از همه دور دنیا جذب می‌کند که به دنبال یک چالش بزرگ هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
بهترین چیزی که در مورد کوه وجود دارد این است که هیچ مهارت تکنیکی ویژه‌ای برای رسیدن به این اجلاس لازم نیست ؛ چرا که این مسیر نسبتا ً آسان است که مستقیما ً به قله می‌رسد .

انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 81

به "عجایب شگفت انگیز طبیعی در آمریکای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجایب شگفت انگیز طبیعی در آمریکای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید