رسانه های کنگان تقویت و حمایت می شوند

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، فتح الله نوروزی یکشنبه شب در آیین رونمایی ازنخستین نشریه رسمی شهرستان کنگان گفت: یکی از نیازهای مهم و اساسی شهرستان که می تواند زبان گویا و انعکاس دهنده مسائل مردم باشد راه اندازی نشریه در این شهرستان بود که امروز این حرکت فرهنگی محقق شد.

رسانه های کنگان تقویت و حمایت می شوند

نوروزی تاثیر رسانه های مکتوب بر فرهنگ و اطلاع رسانی جامعه را بسیار مهم دانست و بیان نمود: رسانه ها نقش مهمی در فرایند روشنگری، فرهنگ سازی، آسیب شناسی اجتماعی و تقویت روند اصلاح و تعدیل کژی ها و ناراستی ها دارا بوده و هست.

وی اضافه نمود: رسانه ها باید زبان گویای مردم و حلال مسائل جامعه باشند و در واقع کارکرد اصلی رسانه ها همین است.

فرماندار کنگان ادامه داد: رسانه ها بازوان فعال و توانمند مدیران شهرستان برای انعکاس فعالیت ها و بیان مسائل مردم و مسئولان هستند.

وی گفت: حمایت و تقویت رسانه های شهرستان را انجام داده ایم و در یک سال اخیر حرکت رو به رشد رسانه ها مشهود می باشد و انتظار کوشش بیشتری است. مدیران همراهی با رسانه ها و حمایت از رسانه ها در برنامه کاری خود قرار دهند.

فرماندار کنگان اعلام کرد: تقویت رسانه ها از الزامات توسعه است و در شهرستان این مهم مد نظر همگان قرار گیرد و به جد در راستای تقویت و حمایت از رسانه ها حمایت خواهم کرد.

نوروزی بیان نمود: مطبوعات مکتوب به دلیل خرد محوری، ثانیا در تدوین پیغام و مستند سازی همچنان به عنوان ابزار موثر و مرجع و منبع قابل اعتماد برای مخاطب هستند.

وی اضافه نمود: نشریات می توانند با رعایت شرط اطلاع رسانی و صداقت رابطان خوبی بین مردم و مسئولان باشند.

نوروزی گفت: رسانه، رساناترین ابزار انتقال داده ها، مطالبات، توقعات و یافته های علمی و فکری میان راس و قاعده یک نظام اجتماعی پویا و زادگاه تازه های اهل قلم در راستای تحولات مثبت و شگرف است.

مصطفی صفایی مدیر مسئول و صاحب امتیاز این هفته نامه ضمن تشکر از همراهی فرماندار کنگان و همکاران برای راه اندازی این هفته نامه گفت: مفتخرم اعلام دارم که پس از 73 سال پس از ارتقاء کنگان به بخش، توانسته ایم اولین نشریه رسمی این شهرستان را راه اندازی کنیم.

وی گفت: این نشریه بنا دارد در مرحله اول ظرفیت های منطقه را بیش از گذشته معرفی کند و در مرحله دوم مطالبات منطقه و استان را به جد پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 275

به "رسانه های کنگان تقویت و حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه های کنگان تقویت و حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید