خانه کشتی محمد بنا در آستانه تعطیلی نهاده شد!

به گزارش مجله توسعه دهنده، علی هاشمی مدیر مجموعه ورزشی خانه کشتی محمد بنا واقع در منطقه 19 تهران در مصاحبه با خبرنگاران با تایید این خبر گفت: متاسفانه با اتمام مدت قرارداد ما با موسسه هاتف شهر زیر مجموعه تربیت بدنی منطقه 19 شهرداری تهران به ما اعلام شد این مجموعه ورزشی را فورا تخلیه کنیم.

خانه کشتی محمد بنا در آستانه تعطیلی نهاده شد!

این در حالیست که هزینه سنگینی برای تجهیز این مجموعه گردیده و کسی فعلا پاسخگوی ما نیست. در صورت تخلیه این مجموعه، هزینه های اجرا شده را چگونه به ما پرداخت می نمایند. با وجود پیگیری های ما برای برقرار نگه داشتن این مجموعه ورزشی متاسفانه تربیت بدنی منطقه به ما اعلام نموده فوری مجموعه را تخلیه و وسایل متعدد و مجهز این مرکز را هم خارج کنیم! ضمن اینکه علاوه بر خرید و تجهیز وسایل، اقدامات فراوانی هم برای تعمیر و نگهداری فضای این مجموعه اجرا شده که همچنان برای گرفتن این هزینه ها نیز سرگردان هستیم.

وی توضیح داد: خانه کشتی محمد بنا نزدیک به 2 هزار کشتی گیر و بدنساز و رزمی کار را از مناطق مجاور تحت پوشش قرار داده بود و به جرات می توان گفت که به 5 هزار نفر از همشهریان خانم و آقا خدمات می داد، اما با اتمام قرارداد ما به وضعیتی درآمده که این مجموعه رو به تعطیلی است.

هاشمی در خاتمه اضافه نمود: موسسه هاتف شهر به عنوان پیمانکار با تربیت بدنی منطقه 19 شهرداری تهران همکاری می نماید ولی متاسفانه تربیت بدنی این منطقه همچنان به این موسسه فشار می آورد تا این مجموعه هر چه سریعتر تخلیه گردد، در حالیکه به رغم انجام امور قضایی و قانونی هنوز تعیین نیست خاتمه هزینه های تجهیز این مجموعه به کجا می انجامد. فارغ از هر دیدگاه مالی، حیف است که چنین پایگاه ورزشی و اجتماعی به دلیل این اختلافات تعطیل و جوانان زیادی از خدمات این مجموعه محروم شوند.

به گزارش خبرنگاران، پروژه ساخت این مجموعه در اوایل سال 91 در زمینی به مساحت 7000 متر مربع واقع در شهرداری منطقه 19 تهران شروع شد و در سال 92 توسط شهردار تهران به بهره برداری رسید. این مجموعه با متراژ 4700 متر مربع زیربنا دارای سالن کشتی به مساحت 600 متر مربع، دو سالن رزمی با مساحت 250 متر مربع و سالن وزنه برداری به مساحت 200 متر مربع و همچنین چندین سالن ورزشی مختلف و مجموعه مجهز آب درمانی است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 58

به "خانه کشتی محمد بنا در آستانه تعطیلی نهاده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه کشتی محمد بنا در آستانه تعطیلی نهاده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید