حمایت از استقرار تیپ ارتش در استان ایلام

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در دیدار فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در صورت تایید مکان مناسب برای ایجاد پادگان از سوی ارتش جمهوری اسلامی، حمایت های همه جانبه از طرف مسئولان استان انجام خواهد شد.

حمایت از استقرار تیپ ارتش در استان ایلام

استاندار ایلام افزود: مکان های مختلفی برای ایجاد پادگان در استان در نظر گرفته گردیده است که به نظر می رسد شهرستان ملکشاهی دارای بهترین شرایط است.

وی یادآور شد: از نظر سیاسی، امنیتی و اجتماعی این شهرستان بهترین مکان برای استقرار پادگان است اما در نهایت تصمیم با ارتش است و هر مکانی که انتخاب گردد به طور قطع مورد حمایت قرار می گیرد.

وی تاکید نمود: تمامی زیرساخت های لازم در زمینه آب، برق، گاز و راه برای ایجاد پادگان از طرف استان تامین خواهد شد ضمن اینکه آمادگی لازم برای برطرف موانع اجتماعی و سیاسی و همچنین واگذاری زمین وجود دارد.

استقرار پادگان ارتش جمهوری اسلامی در استان مرزی ایلام یک الزام غیر قابل اجتناب است

در این دیدار امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز گفت: استقرار پادگان ارتش جمهوری اسلامی در استان مرزی ایلام یک الزام غیر قابل اجتناب است که تحقق آن احتیاجمند مساعدت مسئولان استان است.

وی ادامه داد: ایجاد پادگان و استقرار یک تیپ از ارتش جمهوری اسلامی و همچنین ساخت منازل سازمانی و فضاهای اداری برای حدود چهار هزار نیرو در این استان به 500 هکتار زمین احتیاج دارد که باید از طرف استان تامین گردد.

فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اضافه نمود: در صورت استقرار پادگان ارتش، جوانان سلحشور و ولایتمدار این استان جذب کار می شوند ضمن اینکه تقاضاهای جدیدی در بخش حمل و نقل، غذا و مسائل رفاهی، فرهنگی و ورزشی ایجاد می نماید که تامین آنها توسط بخش خصوصی به ایجاد اشتغال جانبی منجر خواهد شد.

وی تاکید نمود: ایجاد پادگان ارتش می تواند برای استان یک فرصت اقتصادی بسیار خوب باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 149

به "حمایت از استقرار تیپ ارتش در استان ایلام" امتیاز دهید

2 کاربر به "حمایت از استقرار تیپ ارتش در استان ایلام" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از استقرار تیپ ارتش در استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید