حدادی فر: عجیب است که تا به حال در دربی اصفهان گل نزده ام، انتظارات از ذوب آهن بالاست

به گزارش مجله توسعه دهنده، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تا به حال در دربی اصفهان گل نزده ام و این موضوع برای خودم هم عجیب است.

حدادی فر: عجیب است که تا به حال در دربی اصفهان گل نزده ام، انتظارات از ذوب آهن بالاست

قاسم حدادی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شرایط تیمش در آستانه بازی با سپاهان گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و بعد از گذشت سه بازی و قرعه سختی که نصیب مان گردیده است، خودمان را آماده بازی با سپاهان می کنیم. بعد از تساوی در دو بازی اخیر حالا دنبال برد هستیم و امیدوارم در بازی با سپاهان به نتیجه دلخواه مان دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: سپاهان نسبت به سال های اخیر تغییرات مثبتی داشته و آنها در حال حاضر واقعاً تیم خوب و یکدستی دارند. دربی اصفهان هم همیشه جذاب و غیرقابل پیش بینی است و نمی توان نتیجه آن را پیش بینی کرد، ولی ما کوشش می کنیم تا از این بازی سه امتیاز را بگیریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سؤال که تا به امروز چند بار برابر سپاهان موفق به گلزنی گردیده است، اعلام نمود: من تا به حال در دربی اصفهان گل نزده ام. در این سال ها بارها مقابل سپاهان بازی نموده ام، اما برایم عجیب است که در دربی اصفهان موفق به گلزنی نگردیده ام.

حدادی فر درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ سال جاری نیز گفت: واقعاً لیگ سختی را در پیش داریم و چیزی قابل پیش بینی نیست. انتظارات از تیم ما هم بالاست و سعی می کنیم تا آخرین روز در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

منبع: tn.ai
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 106

به "حدادی فر: عجیب است که تا به حال در دربی اصفهان گل نزده ام، انتظارات از ذوب آهن بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی فر: عجیب است که تا به حال در دربی اصفهان گل نزده ام، انتظارات از ذوب آهن بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید