تمرین پیش از بازی امیدها مقابل عربستان در زمین خاکی

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، با دستور کادر فنی و پس از پیگیری های حمید استیلی یک زمین در نزدیکی هتل کلکشن ، هتل محل اقامت تیم ملی پیدا شد که البته زمین این کمپ کاملا خاکی بود. ملی پوشان تمرین خود ساعت 16:30 در زمین شروع کردند.

تمرین پیش از بازی امیدها مقابل عربستان در زمین خاکی

ابتدا به دلیل محدودیت زمانی بازیکنان بدن ها را گرم کردند. در ادامه برای مرور کارهای تاکتیکی بازیکنان به دو قسمت تقسیم شدند. تمرین امروز زیر نظر مستقیم کرانچار و دستیارانش رضا شاهرودی، سهراب بختیاری زاده و فرشاد ماجدی انجام شد و به نظر می رسید با توجه به بررسی عربستان برنامه های تاکتیکی روی نقاط ضعف و قوت سعودی ها شکل گرفته بود.

با توجه به ضعف در ضربات سر که در دیدار دوستانه با تیم ملی چین با آن روبرو گردیده بودند ، در تمرین امروز به مدت 15 دقیقه سانتر به روی دروازه و دفع توپ از سوی مدافعان کار شد

فرار از پرسینگ یکی دیگر از برنامه های تمرینی امروز ملی پوشان بود. بررسیها نشان داده که عربستانی مهارت زیادی در پرسینگ دارند، به همین امروز کرانچار و دستیارانش به شدت از بازیکنان می خواستند با درایت از فضاهای تحت فشار خارج شوند.

در بخش پایانی تمرین تمرین پنالتی و ضربات آزاد انجام شد و تمرین خیلی سریع با سرد کردن بدن ها تمام شد.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید ایران فردا چهارشنبه در اولین دیدار خود در بازی های آسیایی 2018 اندونزی از ساعت 14 به مصاف تیم امید عربستان می رود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 51

به "تمرین پیش از بازی امیدها مقابل عربستان در زمین خاکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین پیش از بازی امیدها مقابل عربستان در زمین خاکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید