اکثر مدارس ناحیه 2 ساری هوشمندسازی شدند

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، ام البنین محمدی پیش ازظهر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران به هوشمندسازی مدارس اشاره نمود و اضافه کرد: بیشتر مدارس ما هوشمند سازی شدند و مابقی نیز به تدریج این کار را انجام می دهند.

اکثر مدارس ناحیه 2 ساری هوشمندسازی شدند

وی یکی از برنامه های آموزش و پرورش را پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و اظهار کرد: با همکاری بهداشت و آموزش و پرورش مازندران طرح سفیران سلامت برای آشنایی بیشتر دانش آموزان در حوزه مسائل بهداشتی اجرایی گردیده است که در 15 مدرسه ناحیه دو ساری این طرح در حال انجام می باشد.

وی به چالش ها و مشکلات آموزش و پرورش اشاره نمود و اضافه نمود: تامین نیروی انسانی یکی از مهمترین چالش های آموزش و پرورش است که با توجه به اینکه در طرح جدید هنرستان هاسه ساله شدند نیازمند تامین نیرو در این حوزه هستیم.

محمدی بر غنی سازی اوقات فراغت تاکید نمود و ادامه داد: آموزش و پرورش نیز برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی های لازم را انجام داده است که در این طرح دانش آموزان می توانند در کلاس های موسیقی، سفال گری، خطاطی، نمایش عروسکی، فن بیان و ... شرکت نمایند.

وی به نقش آموزش و پرورش در پیشرفت کشورها اشاره نمود و گفت: در همه جوامع برای فرهنگ سازی در زمینه های مختلف و توسعه یافتگی به آموزش و پرورش توجه ویژه ای می گردد زیرا تربیت دانش آموزان را برعهده دارد و امروزه نیز در کشور ما در حوزه پسماند، نیروی انتظامی و بهداشت به این مسئله توجه گردیده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری ضمن تشکر و قدردانی از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار،بیان نمود: دو مدرسه هدی صمدایی و قائم مقام با کمک خیرین و بنیاد برکت احداث شد که در سال گذشته با حضور مسوولین به بهره برداری رسید.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر نیز مدارس با کمک خیرین مدرسه یار اداره می گردد که اگر حمایت آن ها نباشد با مشکلات زیادی در حوزه مالی روبرو می شویم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری به همکاری سازمان ها و نهاد های مختلف با آموزش و پرورش اشاره نمود و گفت: در سال گذشته تیم دندانپزشکی بهداشت شهرستان ساری چند روز در مدرسه شهید مرادی که از مدارس حاشیه شهر محسوب می گردد مستقر شدند و همه دانش آموزان از خدمات دندانپزشکی رایگان استفاده کردند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 55

به "اکثر مدارس ناحیه 2 ساری هوشمندسازی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکثر مدارس ناحیه 2 ساری هوشمندسازی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید