اونای امری: نتیجه نشان دهنده تفاوت ما با منچسترسیتی بود، باختیم اما بازی نکات مثبتی هم برای ما داشت

به گزارش مجله توسعه دهنده، اونای امری به استحقاق بیشتر رقیب این تیم برای پیروزی در بازی بزرگ هفته رقابت های لیگ برتر انگلیس اعتراف کرد.

اونای امری: نتیجه نشان دهنده تفاوت ما با منچسترسیتی بود، باختیم اما بازی نکات مثبتی هم برای ما داشت

به گزارش خبرنگاران، اونای امری در کنفرانس خبری پس از شکست 3 بر یک تیمش در زمین منچسترسیتی در هفته بیست وپنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس از شایستگی رقیب برای فزونی صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: منچسترسیتی در این بازی فزونی خودش را اثبات کرد. در بعضی مواقع در دفاع عملکرد خوبی داشتیم و قابل قبول ظاهر شدیم. در نیمه اول خوب نشان دادیم و این باعث خوش بینی شد، اما در نیمه دوم عملکردی کاملاً متفاوت و بد داشتیم. میزبان با مالکیت توپ و به عقب راندن خط دفاعی ما، قدرت خودش را تثبیت کرد. نتیجه بازی، نشان از تفاوت ها بین ما و آنها داشت.

امری در ادامه اضافه نمود: ما بازیکنان جوانی داریم که دوست دارند، پیشرفت نمایند. از عملکرد گوندوزی و توریرا خوشحالم، اما آنها احتیاج به زمان دارند. با وجود کسب نتیجه منفی، این بازی نکات مثبتی هم برای ما داشت. ما باید با تفکر بازی به بازی پیش برویم. بازنده شدیم، اما این طبیعی بود، چون رقیب بهتر بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 265

به "اونای امری: نتیجه نشان دهنده تفاوت ما با منچسترسیتی بود، باختیم اما بازی نکات مثبتی هم برای ما داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: نتیجه نشان دهنده تفاوت ما با منچسترسیتی بود، باختیم اما بازی نکات مثبتی هم برای ما داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید