اقدام جنون آمیز راننده در مقابل مدرسه!

به گزارش مجله توسعه دهنده، راننده دیوانه یک خودروی BMW در اقدامی وحشیانه ناگهان با خودرو وارد گروهی از دانش آموزان ایستاده در مقابل یک مدرسه در آفریقای جنوبی شد.

اقدام جنون آمیز راننده در مقابل مدرسه!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ با آغاز سال تحصیلی آنچه بیش از پیش باید مورد توجه جدی والدین و مسئولان مدارس قرار گیرد امنیت دانش آموزان بویژه دانش آموزان کم سن و سال در هنگام حضور در مدرسه است. حضور دانش آموز در محوطه مدرسه هنگام ورود و خروج به مدرسه و پرهیز از ایستادن در مقابل درب مدرسه یا خیابان های مجاور یکی از نکات ایمنی بسیار مهم تلقی می گردد.

برخی رانندگان بی ملاحظه در مقابل مدارس اقدام به رانندگی خطرناک می نمایند و از این رو توقف دانش آموزان بویژه دانش آموزان کم سن و سال در مکان های ذکر شده بسیار خطرآفرین خواهد بود، مانند اتفاقی که به تازگی در مقابل یکی از مدارس آفریقای جنوبی رخ داد.

در اتفاقی که به تازگی اتفاق افتاده است اقدام جنون آمیز یک راننده را در مقابل مدرسه ای در کشور آفریقای جنوبی خبرساز شد. در این حادثه این راننده ناگهان با یک خودروی BMW سفید رنگ وارد گروهی از دانش آموزان که در مقابل مدرسه ایستاده بودند شد. برخی از دانش آموزان پس از برخورد با خودرو روی کاپوت آن افتادند. دانش آموزان که با دیدن خودرو دچار ترس و وحشت شده بودند آغاز به فریاد کشیدن کردند. دست کم سه دانش آموز توسط این خودرو به هوا پرتاب شدند. راننده خودرو پس از این حادثه گفت از اینکه دانش آموزان در وسط جاده ایستاده و راه را بسته بودند بسیار خشمیگن بود؛ بنابراین تصمیم گرفت با خودرو از میان آنها عبور کند.

پلیس محلی آفریقای جنوبی از دستگیری ابن راننده که هنوز هویتش معین نشده خبر داده است. بنا به گزارش پلیس محلی آفریقای جنوبی تحقیقات جنایی در خصوص این حادثه آغاز شده است. این راننده پس از این حادثه به مدرسه برگردانده شد تا در مورد علت انجام این عمل وحشیانه شرح دهد. بنا به گزارش رسانه های محلی آفریقای جنوبی در این حادثه خوشبختانه به هیچ یک از دانش آموزان آسیبی وارد نشد.

بنا به این گزارش ظاهرا در لحظه وقوع حادثه دو گروه از دانش آموزان با یکدیگر درگیر شده بودند و به سمت یکدیگر تخم مرغ و بطری آـب پرتاب می کردند. همین مسئله موجب بسته شدن جاده شده بود.

لازم به ذکر است؛ این حادثه در مقابل دبیرستان آلن گلن در منطقه گوآتنگ آفریقای جنوبی رخ داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 209

به "اقدام جنون آمیز راننده در مقابل مدرسه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جنون آمیز راننده در مقابل مدرسه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید