290 معبر و مکان به نام شهدای کامیاران نامگذاری می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کامیاران، مسعود الماسی در جلسه شورای نامگذاری معابر شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه نامگذاری معابر باعث تسهیل امور شهروندان، مدیریت بهتر شهر و هویت بخشی فضاها می گردد، اظهارداشت: نامگذاری 290 معبر و مکان به نام شهدای شهرستان کامیاران تصویب شده است.

290 معبر و مکان به نام شهدای کامیاران نامگذاری می گردد

وی با بیان اینکه نامگذاری ها باید دارای ارزش و احترام و متناسب با صندلی، آداب و رسوم و نظرات شهروندان باشد، اضافه کرد: تاکنون 124 معبر و مکان به نام مقدس شهدای شهرستان کامیاران نامگذاری شده و با تصویب شورای نامگذاری 290 معبر و مکان دیگر به نام شهدای گرانقدر شهرستان نامگذاری خواهد شد.

فرماندار شهرستان کامیاران ادامه داد: این اسامی با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب و شهرداری با هماهنگی لازم نصب به انجام سایر امورات اقدام می نماید.

الماسی یادآور شد: نامگذاری معابر باعث تسهیل امور شهروندان، مدیریت بهتر شهر و هویت بخشی به مکان ها و خیابان های شهری شده و در واقع حکم شناسنامه یک شهر توصیف می گردد که از نظر کارشناسان مسائل شهری بسیار حائز اهمیت است.

وی اعلام کرد: نامگذاری معابر، اماکن و یا میادین باید به گونه ای انتخاب گردد که مبنای ریشه ای داشته باشد و نمود و هویت مردم آن جامعه باشد تا پیوند با نسل های آینده برقرار گردد.

فرماندار شهرستان کامیاران گفت: در راستای ارزش گذاری برای محیط زیست، میدان شهرک دادگستری کامیاران به نام ژینگه به معنای محیط زیست نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 204

به "290 معبر و مکان به نام شهدای کامیاران نامگذاری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "290 معبر و مکان به نام شهدای کامیاران نامگذاری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید