پیشنهاد رسمی یوونتوس به آتالانتا برای جذب زاپاتا

به گزارش مجله توسعه دهنده، باشگاه یوونتوس برای به خدمت دریافت مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال آتالانتا رسماً دست به کار شد.

پیشنهاد رسمی یوونتوس به آتالانتا برای جذب زاپاتا

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش رسانه های ایتالیایی، باشگاه یوونتوس به نظر در پی به خدمت دریافت یک مهاجم است چرا که جدایی گونسالو ایگواین از یووه در این تابستان محتمل به نظر می رسد.

پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا مدعی شد؛ باشگاه یوونتوس پیشنهادی رسمی به باشگاه آتالانتا به منظور به خدمت دریافت دووان زاپاتا ارائه نموده است. طبق این گزارش، قهرمان ایتالیا در نظر دارد با بسته پیشنهادی 30 میلیون یورویی به علاوه انتقال ماتیا پرین به آتالانتا، این مهاجم کلمبیایی را از آبی وسیاه پوشان برگامو به خدمت بگیرند.

زاپاتای 29 ساله که این فصل هم در آتالانتا روی فرم خوبی است در 28 بازی آمار 18 گل زده را از خود برجای گذاشته و یاری شایانی به تیم تحت راهنمایی گاسپرینی برای قرار دریافت در رده دوم جدول رده بندی سری A ایتالیا نموده است.

مهاجم پیشین تیم های ناپولی، اودینزه و سامپدوریا که تا سال 2023 با آتالانتا قرارداد دارد، تا به امروز در 76 بازی برای این تیم ایتالیایی به میدان رفته و 46 گل زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.

از آرکادیوش میلیک، ادین ژکو و الکساندر لاکازت به عنوان دیگر گزینه های جانشینی گونسالو ایگواین در انتها فصل جاری یاد شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1236

به "پیشنهاد رسمی یوونتوس به آتالانتا برای جذب زاپاتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد رسمی یوونتوس به آتالانتا برای جذب زاپاتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید