وحشت در اروپا؛ یکی دیگر از مقامات حاضر در نشست سران اروپایی کرونا گرفت

به گزارش مجله توسعه دهنده، یک روز پس از تأیید ابتلای رئیس جمهور فرانسه به کووید-19 دولت اسلواکی اظهار داشت که نخست وزیر این کشور که در نشست اخیر سران اتحادیه اروپا حضور داشته است به کووید-19 مبتلا شده است.

وحشت در اروپا؛ یکی دیگر از مقامات حاضر در نشست سران اروپایی کرونا گرفت

با ما سفر کنید و با تورهای لحظه آخری اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت اسلواکی روز آدینه طی بیانیه ای اظهار داشت که نتیجه آزمایش کرونای ایگور ماتوویچ نخست وزیر این کشور مثبت است و او به بیماری کووید-19 مبتلا شده است.

نخست وزیر اسلواکی نیز شخصاً با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در فیس بوک ضمن تأیید خبر ابتلایش به کووید-19 اظهار داشت که در حال حاضر شرایط جسمانی مناسبی دارد.

خبر ابتلای نخست وزیر اسلواکی به کووید-19 تنها یک روز پس از تأیید مبتلا شدن امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به این بیماری منتشر شده است.

مسئله نگران کننده برای مقامات کشورهای اروپایی این است که ایگور ماتوویچ و امانوئل ماکرون هر دو در نشست هفته گذشته سران کشورهای عضو اتحادیه اروپایی در بروکسل حضور داشته اند.

سران اروپایی در نشست هفته گذشته بیش از 21 ساعت را در یک اتاق بدون پنجره مذاکره کردند؛ هرچند مقامات عالی رتبه اروپایی مدعی شده اند که تمام مسائل مرتبط با پیشگیری از ابتلا به کرونا در این نشست رعایت شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1496

به "وحشت در اروپا؛ یکی دیگر از مقامات حاضر در نشست سران اروپایی کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت در اروپا؛ یکی دیگر از مقامات حاضر در نشست سران اروپایی کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید