مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ بیاتلون داخل سالن با معرفی برترین ها برگزار گردید

به گزارش مجله توسعه دهنده، نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ بیاتلون داخل سالن به میزبانی تبریز و در سالن علی آبادی این شهر برگزار گردید.

مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ بیاتلون داخل سالن با معرفی برترین ها برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تری اتلون، این دوره از مسابقات از صبح روز چهارشنبه 16 بهمن ماه در رده سنی بالای 16 سال با شرکت 47 ورزشکار از سراسر کشور در بخش مقدماتی به صورت سوپر اسپرینت (2000 متر دو در پیست داخل سالن، 5000 متر رکابزنی بر روی ترینر و مجددا 1000 متر دو) شروع شد و ورزشکاران در گروه های 6 نفره با هم به رقابت پرداختند که 6 ورزشکار برتر این مرحله راهی فینال شدند.

سپس 6 فینالیست این مسابقات در مسافت اسپرینت شامل 5000 متر دو در پیست داخل سالن، 20000 متر رکابزنی روی دوچرخه نصب شده بر ترینر و 2600 متر دو به طور همزمان با هم به رقابت پرداختند که در سرانجام سید محمد حسینی از گلستان به مقام قهرمانی دست یافت و علیرضا صالحی فر از اصفهان و محمود مرادی از زنجان به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی این مسابقات نیز استان های اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش جایزه بزرگ این دوره از رقابت ها هم 30 ورزشکار شرکت داشتند که در این بخش نیز سید محمد حسینی از گلستان علاوه بر کسب نشان طلا و قهرمانی، جایزه نقدی این مسابقات را هم از آن خود کرد. پس از وی صابر چرخی از آذربایجان شرقی و پویا احمدی از آذربایجان غربی دوم و سوم شدند.

در مسابقات بانوان هم که در رده سنی بالای 16 سال به صورت سوپر اسپرینت (2000 متر دو در پیست داخل سالن، 5000 متر رکابزنی بر روی ترینر و مجددا 1000 متر دو) در بخش مقدماتی شروع شد، با رقابت ورزشکاران در گروه های 6 نفره ادامه یافت تا چهره 6 فینالیست معین گردد.

در بخش فینال که در مسافت اسپرینت شامل 5000 متر دو در پیست داخل سالن، 20000 متر رکابزنی روی دوچرخه نصب شده بر ترینر و 2600 متر دو برگزار گردید، فینالیست ها به طور همزمان با هم به رقابت پرداختند که در سرانجام لعیا فرجی از آذربایجان غربی قهرمان شد و لیلا عبدی از زنجان و فاطمه میریان از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش تیمی اصفهان همانند بخش آقایان پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد و استان های زنجان و آذربایجان غربی به ترتیب در صندلی دوم و سوم ایستادند.

در بخش جایزه بزرگ هم اصفهانی ها پیشتاز بودند و شهلا توکلی، فاطمه میریان و زهرا رئیسی، هر سه از اصفهان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 907

به "مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ بیاتلون داخل سالن با معرفی برترین ها برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ بیاتلون داخل سالن با معرفی برترین ها برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید