لیگ برتر انگلیس، ساوتهمپتون اولین شکست فصل را به اورتونِ آنچلوتی تحمیل کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با ثبت اولین شکست فصل در کارنامه تیم فوتبال اورتون توسط تیم ساوتهمپتون دنبال شد.

لیگ برتر انگلیس، ساوتهمپتون اولین شکست فصل را به اورتونِ آنچلوتی تحمیل کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در سومین روز از هفته ششم لیگ برتر انگلیس، امروز (یکشنبه) یک ملاقات برگزار گردید که در آن تیم فوتبال اورتون صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها در استادیوم سنت ماری میهمان ساوتهمپتون بود و در انتها این بازی با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. این اولین شکست تیم کارلو آنچلوتی در فصل جدید لیگ برتر جزیره پس از کسب 4 برد و یک تساوی بود.

جیمز وارد در دقیقه 27 و چه آدامز در دقیقه 35 گل های قدیس ها را در این بازی که اورتون در دقیقه 72 با اخراج مدافع فرانسوی اش لوکاس دینیه 10 نفره شد، به ثمر رساندند.

اورتون با وجود قبول این شکست همچنین با 13 امتیاز اما تنها برحسب تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول صدرنشین است. ساوتهمپتون هم با 10 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد.

امشب دو بازی دیگر در هفته ششم لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که در بازی نخست از ساعت 20 به وقت تهران ولورهمپتون میزبان نیوکاس خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 22:45 آرسنال پذیرای لسترسیتی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1390

به "لیگ برتر انگلیس، ساوتهمپتون اولین شکست فصل را به اورتونِ آنچلوتی تحمیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، ساوتهمپتون اولین شکست فصل را به اورتونِ آنچلوتی تحمیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید