لباس گران قیمت کریستیانو رونالدو سوژه طنز شد (عکس)

به گزارش مجله توسعه دهنده، کریستیانو رونالدو به عنوان نخستین فوتبالیستی در تاریخ که ثروتش به بیش از یک میلیارد دلار می رسد یکی از خوش تیپ ترین فوتبالیست ها هم به شمار می رود.

لباس گران قیمت کریستیانو رونالدو سوژه طنز شد (عکس)

به گزارش خبرنگاران ، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس اخیرا با لباسی از یک برند مشهور مقابل دوربین عکس ظاهر شده که با وجود گران بودن این لباس حسابی سوژه طنز هم تیمی ها و دیگر کاربران مجازی شده است.

این لباس گران قیمت حدود هزار و 250 پوند هزینه برای رونالدو در برداشته اما واکنش مثبتی از این عکسش دریافت نکرده. مشکل از رنگ لباس او است. کریس 35 ساله عکسی از این تیپش را به اشتراک گذاشته و در توصیفش نوشته است: شروع آخر هفته با یک حس خوب و یک استایل خوب. این عکس اما با کامنت های توأم با طنز هم تیمی های قدیم و جدید کریس روبه رو شد. مارکیزیو با انتشار ایموجی های خنده نسبت به لباس رنگارنگ کریس واکنش نشان داد. لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس ایموجی اظهار تأسف را منتشر کرد و نوشت: باورنکردنی است! مهدی بن عطیه مراکشی بازیکن سابق یوونتوس که اکنون در الدحیل قطر توپ می زند کامنت جالبی همراه با خنده های فراوان برای رونالدو گذاشت: بی خیال برادر... استایل خوب... نمی فهمم. به جز بازیکنان، کاربران فضای مجازی هم به لباس کریس رونالدو واکنش نشان دادند و آن را سوژه طنز پست های خود کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1210

به "لباس گران قیمت کریستیانو رونالدو سوژه طنز شد (عکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس گران قیمت کریستیانو رونالدو سوژه طنز شد (عکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید