لالیگا، رئال مادرید با اولین گل فصل ازار، صدرنشین ماند

به گزارش مجله توسعه دهنده، تیم فوتبال رئال مادرید با کسب پنجمین پیروزی اش در هفته هشتم لالیگا، جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کرد.

لالیگا، رئال مادرید با اولین گل فصل ازار، صدرنشین ماند

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لالیگا و در دومین روز از این رقابت ها، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده بندی میزبان نزدیک ترین تعقیب کننده خود تیم گرانادا را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد تا حاشیه امنیت خود را در صدر جدول افزایش دهد.

در این مسابقه کریم بنزما در دقیقه 2 اولین گل رئال مادرید را به ثمر رساند. پس از او ادن ازار در دقیقه 45 دومین گل رئالی ها را به ثمر رساند که این اولین گل او با پیراهن تیم جدیدش بود. لوکا مودریچ هم در دقیقه 61 سومین و آخرین گل کهکشانی ها زد. در ادامه اما داروین ماچیس از روی نقطه پنالتی در دقیقه 69 یکی از گل های خورده را برای گرانادا جبران کرد و 8 دقیقه بعد هم دومینگوس دوارته اختلاف را به حداقل رساند. این اما پایان کار نبود؛ چراکه خامس رودریگس که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود پیروز شد در دقیقه 2+90 گل چهارم میزبان را هم به ثمر برساند و به دلیل درآوردن پیراهن از داور کارت زرد بگیرد. با این نتیجه رئال مادرید 18 امتیازی شد و فاصله خود را با گرانادای رده دومی به 4 امتیاز افزایش داد.

امشب دو بازی دیگر در لالیگا برگزار می شود که در نخستین آنها از ساعت 20 والنسیا میزبان دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 22:30 اوساسونا از ویارئال پذیرایی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 575

به "لالیگا، رئال مادرید با اولین گل فصل ازار، صدرنشین ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، رئال مادرید با اولین گل فصل ازار، صدرنشین ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید