فرصت ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه ها تمدید شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، مهلت ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد 99 با ارائه اصلاحاتی در کدرشته های امتحانی تا سوم دی ماه 99 تمدید شد.

فرصت ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه ها تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام پذیرش بدون کنکور ارشد 99 از روز سه شنبه 25 آذر 99 و به صورت متمرکز و توسط سازمان سنجش شروع شده است و داوطلبان می توانستند تا امروز یکشنبه 30 آذر 99 در این دوره ثبت نام کنند که این مهلت تمدید شد.

به دنبال انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در تاریخ 25 آذر 99 و اعلام اصلاحات جدید (اضافه شدن 17 کدرشته جدید) و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا به امروز نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور ترتیبی اتخاذ شد که متقاضیان بتوانند تا انتها روز چهارشنبه 3 دیماه 99 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ سوم دیماه 99، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند. با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای این مرحله از پذیرش، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست و متقاضیان در زمان معین شده نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته و یا ویرایش رشته های انتخابی خود اقدام کنند.

این پذیرش در رشته محل هایی که ظرفیت آنها در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده مردود هستند و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده کارشناسی) به صورت متمرکز صورت می گیرد.

مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 (صرفاً در همین سال انجام می شود) و شروع به تحصیل این داوطلبان از نیمسال دوم و بهمن ماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1504

به "فرصت ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه ها تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه ها تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید