صادقی: نساجی مغلوب گردید، اما هوادارانش کوچک ترین مسئله ای ایجاد نکردند، بازیکنان سایپا به خودباوری رسیده اند

به گزارش مجله توسعه دهنده، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که بازیکنان سایپا به خودباوری رسیده اند و امیدواریم این فرایند را بتوانیم حفظ کنیم.

صادقی: نساجی مغلوب گردید، اما هوادارانش کوچک ترین مسئله ای ایجاد نکردند، بازیکنان سایپا به خودباوری رسیده اند

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی پس از برتری 3 بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: قبل از هر چیزی باید از تماشاگران خوب نساجی تشکر کنیم. آنها در روزی که نساجی مغلوب گردید، کوچک ترین مسئله ای ایجاد ننموده و خوب و قوی تیم شان را تشویق کردند. من همین جا از طرفداران نساجی تشکر می کنم و مطمئنم تیم شان با فوتبال خوبی که بازی می نماید، در آینده شرایط بهتری پیدا خواهد نمود.

وی با اشاره به برتری تیمش مقابل نساجی توضیح داد: ما فرایند رو به رشدی داشتیم و بازیکنان جوان مان از اواسط نیم فصل اول شرایط بهتری پیدا کردند، اما در نتیجه دریافت خیلی خوب نبودیم. در تعطیلات نیم فصل، توانستیم دو سه بازیکن بگیریم که یاری مان کردند. تیم ما واقعاً به خودباوری رسیده است و امیدوارم بتوانیم این فرایند را حفظ کنیم. مطمئنم بازیکنان جوان سایپا روز به روز بهتر بازی نموده و قطعاً حرف های زیادی برای سال های آینده خواهند داشت که می توانند به تیم سایپا و فوتبال ایران یاری نمایند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: من از بازیکنانم تشکر می کنم و به آنها می گویم کارمان تازه آغاز شده است و برای اینکه برای تیم ملی بازی نموده و صندلی های بهتری پیدا کنید، باید روز به روز بهتر تمرین نموده و قوی تر باشید. هر کسی سالم و خوب کار کند، خداوند یاری نموده و نتیجه اش را می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 891

به "صادقی: نساجی مغلوب گردید، اما هوادارانش کوچک ترین مسئله ای ایجاد نکردند، بازیکنان سایپا به خودباوری رسیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: نساجی مغلوب گردید، اما هوادارانش کوچک ترین مسئله ای ایجاد نکردند، بازیکنان سایپا به خودباوری رسیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید