رهایی 2 قاتل از پای چوبه دار در سنندج

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس شورا های حل اختلاف استان کردستان گفت: با تلاش شعبه زندان شورای حل اختلاف شهرستان سنندج 2 محکوم به قصاص از چوبه دار نجات یافتند.

رهایی 2 قاتل از پای چوبه دار در سنندج

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، بهادر اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با وساطت، پیگیری ها و تلاش های شبانه روزی اعضای شورای حل اختلاف شعبه زندان سنندج در دو فقره پرونده قتل عمد، اولیاء دم رضایت بی قید و شرط خود را نسبت به قاتلین اعلام کردند.

وی افزود: این افراد که از سال های 1389 و 1395 در زندان مرکزی سنندج به سر می بردند با رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: با برگزاری جلسات متعدد با خانواده های اولیای دم، نهایتا اولیای دم مقتولین حاضر به گذشت شدند و توانستند طعم زندگی دوباره را در زیر سایه الطاف خداوند متعال به دو محکوم ببخشند و امید را به خانواده آن ها باز گردانند.

اسدی گفت: با کمک خداوند متعال تعداد رضایت پرونده های قتل استان کردستان با احتساب این دو پرونده به 10 فقره رسید که این مهم مرهون تلاش های مخلصانه و دلسوزانه اعضای شوراهای حل اختلاف استان کردستان است.

اسدی با بیان اینکه حل و فصل دعاوی و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا از وظایف اصلی شوراهای حل اختلاف است از اقدام انسان محبت آمیز خانواده مرحومین که با گذشت خود ضمن اعطای حیات انسانی به قاتلین نادم زمینه توسعه و گسترش صلح و سازش در جامعه را فراهم کردند، تقدیر کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1531

به "رهایی 2 قاتل از پای چوبه دار در سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهایی 2 قاتل از پای چوبه دار در سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید