رغبتی: هدف اصلی باشگاه پرسپولیس، حفظ اسکلت و تقویت تیم برای فصل آینده است

به گزارش مجله توسعه دهنده، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هدف اصلی مدیران این باشگاه را حفظ اسکلت و تقویت تیم برای فصل آینده مسابقات مطرح کرد.

رغبتی: هدف اصلی باشگاه پرسپولیس، حفظ اسکلت و تقویت تیم برای فصل آینده است

به گزارش خبرنگاران، علی رغبتی در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در پی هماهنگی ها و جلسات کاری که از نزدیک به 20 روز قبل با مدیر و سرمربی تیم داشتیم، مذاکرات برای حفظ بازیکنان فعلی تیم شروع شده است که مهدی ترابی و بشار رسن هم از جمله آنها بودند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس از نزدیک به 20 روز قبل، فعالیت خود برای جابجایی را با اولویت حفظ شاکله تیم فعلی شروع کرد. در این ارتباط جلساتی را با افشین پیروانی و یحیی گل محمدی داشتیم که در جریان آن، درباره شرایط برای حفظ بازیکنان صحبت شد. از همان زمان، جلسات با مدیران برنامه بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، بشار رسن و چند بازیکن دیگر که بندهایی در قراردادشان داشتند یا اینکه قرارداد آنها در خاتمه این فصل به پایان می رسد نیز شروع شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه توضیح داد: دلیل این امر، اولویت کادر فنی و باشگاه برای حفظ استخوان بندی تیم بود تا پس از آن با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، برای تقویت تیم برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا و فصل بعدی رقابت ها وارد بازار جابجایی شویم. در این مدت هیئت مدیره به دنبال اجرای همین اهداف بود و برای آن برنامه ریزی نموده است.

رغبتی در خاتمه گفت: هدف اصلی حفظ شاکله تیم است؛ همانطور که در سال های گذشته نیز این رخ داد و گام بعدی نیز یارگیری بر اساس احتیاج کادر فنی است تا ان شاءالله برای فصل بعد هم با قدرت وارد مسابقات شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1292

به "رغبتی: هدف اصلی باشگاه پرسپولیس، حفظ اسکلت و تقویت تیم برای فصل آینده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رغبتی: هدف اصلی باشگاه پرسپولیس، حفظ اسکلت و تقویت تیم برای فصل آینده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید