دوکماندار کامپوند ایران به مرحله یک شانزدهم کاپ جهانی صعود کردند

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، مسابقات تیروکمان کاپ جهانی که در چین جریان دارد، امروز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای بخش کامپوند پیگیری شد. در این بخش از رقابت ها نمایندگان ایران پس از استراحت در دور نخست مرحله حذفی برابر حریفان خود قرار گرفتند.

دوکماندار کامپوند ایران به مرحله یک شانزدهم کاپ جهانی صعود کردند

نیما محبوبی در نخستین گام 135 بر 145 مقابل کماندار چین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. اسماعیل عبادی اما با نتیجه 144 بر 143 برابر نماینده چین تایپه پیروز شد. کمانداری از بریتانیا حریف این کماندار ایران در مرحله یک شانزدهم خواهد بود.

همچنین محمدصالح پالیزبان با نتیجه 148 بر 143 برابر کمانداری از قزاقستان به برتری رسید. وی در مرحله یک شانزدهم با حریفی از چین تایپه رو به رو خواهد شد. در بخش بانوان نیز ویدا حلیمیان به مصاف حریف خود از چین تایپه رفت. وی با شکست 146 بر 140 برابر این کماندار از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین در بخش میکس کامپوند مسابقات کاپ جهانی چین ترکیب ویدا حلیمیان و محمد صالح پالیزبان با نتیجه 152 بر 145 برابر قزاقستان به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. کره جنوبی که در مرحله مقدماتی میکس کامپوند در جایگاه نخست قرار گرفت، حریف ایران در دور بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 317

به "دوکماندار کامپوند ایران به مرحله یک شانزدهم کاپ جهانی صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوکماندار کامپوند ایران به مرحله یک شانزدهم کاپ جهانی صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید