خبرنگاران سرمای هوا تا سه روز آینده در استان همدان ماندگار است

به گزارش مجله توسعه دهنده، همدان - خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: آسمان استان طی چند روز آینده در بیشتر ساعات صاف تا قسمتی ابری است و برهمین اساس سرمای هوا تا اواخر روز چهارشنبه در استان ماندگار است.

خبرنگاران سرمای هوا تا سه روز آینده در استان همدان ماندگار است

محمد حسن باقری شکیب روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: نقشه های ماهواره ای وجود یک سامانه بارشی را در ترازهای بالاتر نشان می دهد که از بعدازظهر چهارشنبه به تدریج آسمان استان را تحت تاثیر خود قرار می دهد به نحوی که در روزهای پایانی هفته شاهد بارش پراکنده برف در سطح استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سرمای هوا همچنان تا روزهای پایانی هفته در استان همدان ماندگار است، اضافه کرد: برای روزهای پنجشنبه و آدینه افزایش حدود 2 درجه ای دمای هوا را برای استان پیش بینی می کنیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه شب گذشته سردترین شب استان در امسال بود، گفت: رزن با دمای منفی 10 درجه سانتیگراد و اسدآباد با 6 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب ادامه داد: دمای هوای شهر همدان نیز طی 24 ساعت گذشته در سردترین ساعت هشت درجه سانتیگراد زیر صفر و در گرمترین زمان یک درجه سانتی گراد بالای صفر بود.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1509

به "خبرنگاران سرمای هوا تا سه روز آینده در استان همدان ماندگار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمای هوا تا سه روز آینده در استان همدان ماندگار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید