خبرنگاران آسفالت محور ایذه به باغملک شروع شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، اهواز -خبرنگاران- رییس اداره راه و شهرسازی ایذه گفت: عملیات آسفالت جهت حادثه خیز از محور ایذه به سمت باغملک شروع شد.

خبرنگاران آسفالت محور ایذه به باغملک شروع شد

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سیامک رشیدی نیک چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: جاده ایذه به باغملک جزیی از محور مواصلاتی اهواز- باغملک- ایذه به سمت چهارمحال و بختیاری است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اضافه نمود: چهاربانده کردن این محور از سالهای پیش در اولویت قرار داشت و کارهای فنی و زیر سازی آن نیز انجام و مقداری از آن هم آسفالت شده بود.

رییس اداره راه و شهرسازی ایذه ادامه داد: عملیات آسفالت قطعه ای چهار کیلومتری از این جاده حدفاصل ایست بازرسی هلایجان تا تنگ اتابکی که دو پیچ خطرناک و حادثه خیز پادگان قدس و پیر یعقوب در آن واقع شده اند اکنون در دست انجام است.

وی خاطر نشان کرد: مابقی این محور از تنگ اتابکی تا مرز شهرستان های ایذه و باغملک قبلا استفاده شده بود.

رشیدی بودجه تکمیل این قطعه را بالغ بر 180 میلیارد ریال عنوان نمود و اضافه نمود: 50 میلیارد ریال از این بودجه مختص ابنیه فنی بوده و مابقی آن مربوط به زیر سازی آسفالت و روکش آن خواهد بود.

وی از بهره برداری نهایی از این محور حدافاصل ایست بازرسی هلایجان تا حوالی روستای بی بی گل مرده تا آذرماه اطلاع داد و توضیح داد: یک روکش آسفالت به همراه خط کشی این محور باقی است که تا آذرماه به انجام می رسد تا تردد مردم در این محور تسهیل گردد.

محور هفتکل- باغملک - ایذه به سمت چهارمحال و بختیاری یکی از جاده های پرتردد جنوب غرب کشور است که مراحل چهاربانده کردن آن در سال های گذشته شروع شده و به نظر می رسد در دولت تدبیر و امید به انتها خواهد رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1317

به "خبرنگاران آسفالت محور ایذه به باغملک شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آسفالت محور ایذه به باغملک شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید