تیم ملی سپک تاکرای ایران ششم دنیا شد، صعود شش پله ای تیم ایران در رده بندی دنیای

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران: تیم ملی سپک تاکرای کشورمان امروز (یکشنبه) در آخرین دیدار خود در چارچوب رقابت های لیگ جهانی با شکست برابر تایلند به مقام ششم رسید.

تیم ملی سپک تاکرای ایران ششم دنیا شد، صعود شش پله ای تیم ایران در رده بندی دنیای

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی، در این دیدار که در سالن ایندیرا گاندی شهر دهلی نو برگزار گردید، تیم تایلند با حساب 3 بر صفر به فزونی رسید و به مقام پنجم دست یافت.

علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و مدیر تیم اعزامی به این مسابقات گفت: تیم ملی ایران که برای نخستین بار گام به این مسابقات نهاده بود بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

وی اضافه کرد: پیروزی بر آمریکا و سنگاپور دو تیم قدرتمند دنیا کار ساده ای نبود ولی بچه های ما در سایه همدلی و خودباوری توانستند این دو حریف را شکست دهند.

فولادی راد در ادامه گفت: تیم ایران در این مسابقات بالاتر از سنگاپور، ژاپن، برونئی، نپال و فیلیپین نهاده شد و نشان داد که در عرصه رقابت های معتبر دنیای حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی در مورد ناداوری بازی حساس ایران با هند گفت: تیم ما مستحق شکست نبود ولی قضاوت ناعادلانه داوران باعث شد تا برابر میزبان بازنده شویم. در این راستا حتی عبدالحلیم بن قادر رئیس کنفدراسیون آسیا از مسئولان تیم ملی ایران عذرخواهی کرد.

فولادی راد در خاتمه با اشاره به صعود 6 پله ای تیم ایران در رده بندی دنیای گفت: تیم ما پیشتر در رده دوازدهم قرار داشت اما در دهلی نو توانست 6 پله صعود کند و در پله ششم دنیا بایستد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 482

به "تیم ملی سپک تاکرای ایران ششم دنیا شد، صعود شش پله ای تیم ایران در رده بندی دنیای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی سپک تاکرای ایران ششم دنیا شد، صعود شش پله ای تیم ایران در رده بندی دنیای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید